Jump to content

Vindu og sentrallås på venstre dør bak virker ikke - Passat 2001

Rate this topic

Stianeduist
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By JD666
      Hei!
      Var ute på tur idag og det var skikkelig med vindkast. Jeg skulle åpne døren på førersiden og vindkastet tok godt i og brakk døren nokså langt fram og det knaste.
      Jeg har ingen karroseriskader, men dørstoppern har nok gjort jobbe sin og må skiftes-
      Verksted antyder en pris på 3000kr for jobben inkludert dørstopperen. Det ble en dyr tur...
      Det jeg lurer på er om man enkelt kan skifte dette selv eller må det gjøres på verksted?
    • By Rollo
      jeg har en bil hvor den ene bakdøren ikke vil låse seg opp med sentrallåsen, men den kan åpnes innen i fra. Vil dette påvirke   godkjenning i EU kontrollen?
      Er det evt lov å sette inne en mauell lå i den døren, med egen nøkkel slik at den kan brukes uavhengig av sentrallåsen?

Takk for svar 
    • By Cathrinem
      Hei

Noen som har hatt problemer med bakdørene? Ser ut til at låsekassen er gåen? De kan åpnes innenfra, men ikke utenfra. Nå har den andre bakdøren også fått det problemet. 
      Noen med erfaring/ide innen dette som vet om det virkelig ER låsekassen eller om det kan være noe annet? Bilen min er audi a3 fra 2007, så den er noen år gammel. 

• By Sivert
      Hei. har en Audi a6 c6 2010 modell med sentrallås problemer, er sånn når jeg låser opp bilen kan plutselig sjårfør døra åpnes fra utsiden men ikke passasjer døra og andre ganger motsatt. Er det noen her som har noen tips til hvor jeg kan feilsøke? har allrede sjekka gummi gangene i mellom dørene og karroseriet etter lednings brudd men alle kablene så hele ut.
    • By Skjærbus
      Hei!
      Jeg har en 1995 200E (W124) som jeg har mistet IR-nøkkelen til, dvs at den har sentrallås, alarm og startsperre. Nå viser det seg at det ikke kan skaffes ny nøkkel (?), så jeg må koble bort startsperra. Jeg har forstått det slik at startsperra er på høyre side under baksete, og har hørt at man skal laske nr 24 og 27, men ledninger er ikke nummerert...
      Noen som har erfaring med dette?
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.