Gå til innhold

Bugtrackingtråd for Bilforumet.no

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her kan dere rapportere om bugs dere finner på www.bilforumet.no


Kjente bugs hittil(Denne vil bli oppdatert):

Løst: Meldt av - Actros 8x8: Firefox - Går ikke å avmerke 'Huskmeg' og 'Logg inn som sjult bruker'.
Løst: Meldt av - Actros 8x8: Innleggsteller på forsiden viser feil
Uløst: Meldt av - EaglePilot: 'I Dag' har engelsk formatering med storbokstaver
Løst: Meldt av - Actros 8x8: Alle brukere har engelsk som default språk når de har logget inn
Løst: Meldt av - Actros 8x8: Bilmerker på forsiden har døde lenker
Løst: Meldt av - EaglePilot: Quoted innlegg blir delt i to på firefox
Løst: Meldt av - Actros 8x8: Forsiderubrikker har døde lenker
Løst: Meldt av - Jesper1201: Redigering av innlegg går bare en gang
Uløst: Meldt av - Actros 8x8: Får ikke fjernet menyen i mobildesignet

Endret av Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette skrives i rett tråd, men jeg liker utseende på den nye siden veldig godt.

Det jeg ikke liker er all reklamen, dette gjør forumet mer upersonlig og kjipt, men samtidig gjør det dere rikere, så skjønner den.

En ting jeg savner er en mulighet for å se siste aktive tråder, noe ala "nye innlegg" på gamle forumet. Altså alle tråder (UAVHENGIG av forum/underforum) vises på samme side, de med ferskeste svar øverst. Hvis du skjønner hva jeg mener..

03A6, 10Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette skrives i rett tråd, men jeg liker utseende på den nye siden veldig godt.

Det jeg ikke liker er all reklamen, dette gjør forumet mer upersonlig og kjipt, men samtidig gjør det dere rikere, så skjønner den.

En ting jeg savner er en mulighet for å se siste aktive tråder, noe ala "nye innlegg" på gamle forumet. Altså alle tråder (UAVHENGIG av forum/underforum) vises på samme side, de med ferskeste svar øverst. Hvis du skjønner hva jeg mener..

 

Viss du klikker på "nytt innhold", (view new content) på den blåe linja øverst. Og så ser du heilt til venstre, under NYTT INNHOLD, står det "etter innholdstype". Viss du under etterinnholdstype klikkar på forum, så får du dei nyaste innlegga.

 

Merka at det gjekk over til mest engelsk når eg logga på.

Og på framsida når eg klikkar på bilmerkene til høgre får eg ei feilmelding.

Og "søk etter svar", "gå rett til forum" og "kjøp og salg av bil" førar ikkje til nokon ting.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten jeg bruker Laptop m/ Vista bred skjerm FireFox eller desktop Windows 7 og FF med std gammel skjerm, er problemet det samme = navn på den som har skrevet det som quotes vises ikke noen plass på skjerm. Men det "merkelige og rotete" hva det enn er på høyre side vises.

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjer viss du prøvar å zoome heilt inn på innlegg med sitat?

Eg prøvde å zoome ut og inn, og då havna navn dato og klokkeslett på den som er sitert på rett plass.

Det hadde også vore greit å kunne rulle sida sidelengs.

 

I explorer er navn, dato og klokkeslett på den siterte på rett plass.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjer viss du prøvar å zoome heilt inn på innlegg med sitat?

Eg prøvde å zoome ut og inn, og då havna navn dato og klokkeslett på den som er sitert på rett plass.

Det hadde også vore greit å kunne rulle sida sidelengs.

 

I explorer er navn, dato og klokkeslett på den siterte på rett plass.

 

Nei intet virker, blir den samme feilen hva jeg enn gjør.

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette skrives i rett tråd, men jeg liker utseende på den nye siden veldig godt.

Det jeg ikke liker er all reklamen, dette gjør forumet mer upersonlig og kjipt, men samtidig gjør det dere rikere, så skjønner den.

En ting jeg savner er en mulighet for å se siste aktive tråder, noe ala "nye innlegg" på gamle forumet. Altså alle tråder (UAVHENGIG av forum/underforum) vises på samme side, de med ferskeste svar øverst. Hvis du skjønner hva jeg mener..

 

Jeg er helt enig med det du sier om reklame. Når vi har reklame på siden går det bekostning av brukeropplevelsen. Det kommer til å bli bedre strukturert på en bedre måte og innloggede brukere kommer ikke til å få det samme reklametrykket. Vurder også å bytte ut reklamen for andre selskaper med reklame for egene tjenester som kommer. Som eks bruktmarked. Da vil dere kun se relevant verdifull informasjon.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på det med mobilen, men det ble fiasko. Får ikke opp hele siden. Viser bare venste side og det er ikke mulig å få opp alt uansett hva jeg gjør. Jeg kan heller ikke logge meg inn da bokstaven "å" ikke virker.

 

Greier du å ta screenshot med mobilen din og laste opp? Evt sende meg på mail marius@bilforumet.no

Hvordan mobil har du?

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår