Gå til innhold

webasto varmer

Ranger emnet


jokkedumpapp

Anbefalte innlegg

Hei har en amarok som jeg kjøpte for litt siden og i ettertid funnet ut av at den ikke har noen form for hjelpevarmer/kjørevarmer, er det noe billigere alternativ enn webasto? eller er det en mangel fra forhandler, ettersom bilen tydlighvis er en importbil og jeg ikke ble informert om dette da jeg kjøpte bilen? er webasto orginal utstyr i fra vag? mye spørsmål men mye forvirring. håper å komme i havn med dette på billigst mulig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i serviceheftet ditt i kodeoversikten: (Hvit innlimt klistrelapp med masse koder, bilens chassisnummer etc)

 

Finner du en kode som er 9M0, da er det ingen tillegsvarmer der, mao det kan bli kaldt til vinteren.

 

Finner du en kode som er 9M5, da er det tillegsvarmer der, enten en webasto kjørevarmer eller elektrisk som varmer opp luften som blåses inn i kupeen.

 

Har du kode 9M0 så er egentlig den eneste gode løsningen å ettermontere en komplett løsning fra Webasto.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Amarok kjøpt nye i Norge kom med Webasto kjørevarmer. Tror ikke det kan velges bort heller.

Stor sjangs for at det er en importbil da om du ikke finner webasto'en i motorrommet.

 

Amarok'en min sleit med å holde varmen med webasto så er nok ikke noe moro uten....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta til Hilux. Ferdig med Amarok. Hadde ikke tid til alle verkstedbesøkene, lol

 

Har dessverre hørt mye negativt om Amarok, både på forum rundt om kring og av bekjente.

 

Hilux og D-Max var de eneste alternativene når jeg skulle kjøpe bil :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er litt mer stabile ja. Er og svindyrt og holde en eber/webasto i orden. Har kjørevarmer i min egen bil og har akkurat kosta på den 3500 kr.

 

Ja disse kan jo bare gå noen 1000 timer før de skal veldikeholdes som jeg forsto på webasto sine sider? Men får håpe det at denne elektriske kjørevarmeren fungerer like bra som på Passaten jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår