Gå til innhold

Ranger emnet


bmwmpower332

Anbefalte innlegg

Den bilen såg lakkert eller foliert ut uten att eg kan sei det 100%.

Foliering er rått og innebærer mindre arbeid enn lakering nå vett ikke eg pris på helfoliering,koster nok litt og ta heile bilen om du ikke gjør det selv får folie til heile bilen fra 400-700$ på nettet eg hadde betalt for litt dyrere folie den er ofte lettere og jobbe med og har bedre lim.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

 

Har lest endel om folie, men tviler på at det hadde blitt bra om jeg hadde gjort det selv,

da jeg såvidt klarer lyktefilm fra biltema.

Tror jeg satser på og rullemale den til vinter, er jo mørkt hele tiden så gjør ingenting om det er litt jalla.

Den lakken som er på bilen nå er ikke noe særlig å jobbe med, masse riper, stensprut osv.

 

Tenker at den skal få seg en skikkelig lakkering til våren igjen :)

 

Har søkt rundt og ikke funnet noe detaljert tråd om rullemaling av bil så tenkte jeg skulle poste her etterhvert som det tar til.

 

Er vell greit å rulle som en slags nød løsning :)

Bmw 318i Touring e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan jo få det bra også men du bør jo pusse ned før du maler,gjør du ett bra grunnarbeid og prøver deg fram til hvilke ruller som gir best resultat kan det bli ok.

Tror svamprulle er det beste på metall,det bør også være varmt når du maler og om du gjør det i ein garasje så spyl golvet med vann før du maler sånn att det ikke blir så mye støv.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår