Jump to content

Airbag Golf 3

Rate this topic

FansGolf
 Share

Recommended Posts

Diverse feilkoder på Airbag: 00588 Sporadic, Value of resistance to great Airbag igniter driverside N95. 00589, Value of resistance to great Airbag igniter passanger side N13. 00595 Chrash data stored. 00532 Sporadic, signal to low supply voltage.

Noen som har opplevd dette og hvor ligger styre enheten for Airbag. Dette er en Golf 3 1995 mod.

• 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By TropicX
      Var ute å kjørte, skulle svinge inn i gårdsplass, så hører jeg det skjer noe inni rattet, som om noen kabler vrenger seg ellernoe. Så kommer feilmelding opp i display "feil: kollisjonspute". Og knappene på rattet fungerer ikke mer. Noen vært borti dette? Og burde ikke 2års bruktbilgaranti fra møller dekke dette??
    • By fredddy
      Hei! Har en Toyota Corolla 2006 modell. Har rødt varsellys på instrumentpanel om kollisjonsputesystemet.  kan være dårlig kontakt på ledninger eller en sensor/ kontakt i høyre sete fremme. Har visst airbag i sete.  Kan laste ned mer info på Toyota-tech.eu.    Noen som har erfaring med dette?
      Har avlest denne feilmeldingen:   B1826 Open In Side Squib (P Seat Side) Circut
      - Forteller om brudd i kretsen til sete-airbag på passasjersiden.
    • By Roviken
      Hei!
      Jeg har en Audi A4 1997 modell som har stått ute i vel et år nå. Jeg har hatt et lite problem med airbag-lyset, og konkluderte da med at problemet lå i airbag-sensoren (Bak inn under dashbordet/radioen). Jeg bestilte en ny, og prøvde å bytte ut (Helt identisk lik) sensoren. Bilen ble så startet igjen, men igjen lyste advarselen rundt airbagen. Hva kan en gjøre? Er det rett og slett dårlig kontakt?
    • By antaandn
      Jeg har da skaffa meg nylig en E270CDI, men har hatt en feilkode på dashbordet lysende (srs defective). Tidligere eier har fortalt at det kan være en kabel under passasjersete foran som er løst, men jeg forstår ikke hvilken kabel det er. Har dratt ut og inn på kablene uten å få noe resultat.
      Kan det være noen andre feil?
    • By Gumball
      Hei! 
      Har hatt litt problemer med fukt i passaten(pollenfilter + drenering) som er fikset nå. 
      Sensoren til airbag som sitter under teppet til passasjersetet har gitt div feilmeldinger, har kunne slettet de, og det holdt seg i noen uker før den kom igjen. Nå derimot får jeg feil med en gang den er slettet. 
      Antar det er sensoren som er defekt. 
      Hvordan er det med bytte av disse? Må de kodes? Har lest mye på nettet om disse, de inneholder en tosifret HEX kode(01,02,03,osv) som bestemmer plasseringen av sensoren.(høyre foran, venstre foran, osv)  Er man heldig når man kjøper ny(brukt)  så klaffer dette. Stemmer det? 
      Her er forøvrig feilkodene som var lagret:
      Disse var mens sensoren kom og gikk

Nå får jeg kun denne feilen hele tiden
      Bilde av sensor
      Noen som har tips, eller vært borte i dette? 
      Har allerde bestilt en sensor med likt nummer fra ebay, skal høre med VW i morgen ang pris på ny. 

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy