Gå til innhold

Et par Astro spørsmål ifm EU-kontroll

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har en astro som skal på EU kontroll, dørhåndtaket utvendig på høre dør er deffekt er dette en 1 eller 2 feil?

 

Lurer også på om jeg kan få godkjent sidepipes på denne bilen, bilen er med grønne skilter

Endret av ViceGuy

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: ADMINS: hva faan var galt med topic, ikke mange som vet hva PKK er. Du kunne jo skrevet EU kontroll

 

Om du leser forumreglene så står det følgende; "Tråden skal ha en god overskrift som forteller andre lesere hva tråden inneholder allerede før man klikker seg inn på den. "

 

Original trådtittel var "Et par Astro spørsmål", noe som ikke akkurat er en veldig dekkende topic. Siden tråden din innehold to spørsmål så klarte jeg ikke lage en god og beskrivende trådtittel (med kort topic), men siden begge spørsmålene var angående lovlighet/mangel ifm. PKK så endret jeg trådtittel til "Et par Astro spørsmål ifm PKK" og følte det hvertfall var litt mer dekkende topic.

 

Jeg klarer ikke helt se problemet, tipper også at de aller fleste her på forumet vet at PKK er forkortelse for Periodisk KjøretøyKontroll, en benevnelse også Statens Vegesen bruker;

EU-kontroll - vegvesen.no"]http://www.vegvesen.no/Periodisk+kjoretoykontroll EU-kontroll - vegvesen.no

 

Også lovdata bruker periodisk kjøretøykontroll som benevnelse.

2009-05-13 nr 591: Forskrift om periodisk kontroll av kjøretøy med korttittel "Forskrift om periodisk kjøretøykontroll "

 

Dersom du vet at det ikke er mange som skjønner hva PKK står for så skal jeg heller endre topic igjen, bytte ut PKK med EU-kontroll.

 

PS. Under samme reglement står det også å lese;

"Vær høflig, unngå spydigheter og banneord. "

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår