Gå til innhold

Hva er egentli så "rått" med skyline?

Ranger emnet


ford4fun

Anbefalte innlegg

det nekter jeg å tro :P tyske blikkbokser ruster fortere enn japanske :P

 

 

uh... nei...

 

japanske biler ruster... MYE! tilogmed nye... Mazda 6 sliter visst en del med rust allerede.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uh... nei...

 

japanske biler ruster... MYE! tilogmed nye... Mazda 6 sliter visst en del med rust allerede.

 

den er bygd på samme fabrikk som mondeo så begge ruster....

 

se MB w210 t210 åsså kjent som taxi mercedes

 

de ruster i hjæl......

 

men det va vel skyline som egentlig va et tema hær da ......

 

 

men det er desverre så mange som ikke godtar at den bilen har satt sine spor i historien som en rååå bane/gate bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er bygd på samme fabrikk som mondeo så begge ruster....

 

se MB w210 t210 åsså kjent som taxi mercedes

 

de ruster i hjæl......

 

men det va vel skyline som egentlig va et tema hær da ......

 

 

men det er desverre så mange som ikke godtar at den bilen har satt sine spor i historien som en rååå bane/gate bil....

 

mercedes er et unntak, har måttet pusse en del ganske nye mercedeser ned til metallet for å rustbehandle...

 

ingen sier at Skyline ikke er en god bil, men det er overvurdert også, greit nok det er en god bil, men den blir jo tilbedt som en gud, alt den gjør er gull verdt, og ingen biler er bedre, en blir lei av den holdningen etterhvert, ja, GTR'en er god, men de fleste har en GTS med RWD, og tror de er guder bak rattet, stiller opp på autoslalom, og blir flist av fiesta 1.1.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mercedes er et unntak, har måttet pusse en del ganske nye mercedeser ned til metallet for å rustbehandle...

 

ingen sier at Skyline ikke er en god bil, men det er overvurdert også, greit nok det er en god bil, men den blir jo tilbedt som en gud, alt den gjør er gull verdt, og ingen biler er bedre, en blir lei av den holdningen etterhvert, ja, GTR'en er god, men de fleste har en GTS med RWD, og tror de er guder bak rattet, stiller opp på autoslalom, og blir flist av fiesta 1.1.

 

vi snakker selvølgelig om GTR

 

når du snakker om amcar så er jo ikke Neon tema :P det e jo ikke ikke skikkelig americaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men da er du dobbelt så gammel som du burde være, ihvertfall slik du oppfører deg her inne nå.

 

Ikke ta det ille opp, men Skyline med 280 gamp drar ikke pølsa av skinnet for min del, og nesten ingen som jeg kjenner heller..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen orginal skyline går bra. og det er ikke mange rundt om i landet med mye hester heller.

At det ikke er så enkelt med skilt gjør heller ikke saken bedre.

men for all del er fet bil, men såå rå er den ikke, i allefall ikke standard

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men da er du dobbelt så gammel som du burde være, ihvertfall slik du oppfører deg her inne nå.

 

Ikke ta det ille opp, men Skyline med 280 gamp drar ikke pølsa av skinnet for min del, og nesten ingen som jeg kjenner heller..

 

Men en firkanta sak fra IKEA gjør det??? :deng

Kødder :P

Skyline er litt oppskrytt faktisk og legger en skygge over perler fra Japan som f.eks Mitsu 3000GT og Honda NSX. (Og Galant VR-4 siden den går like godt som en 3000GT hehe)

Men Skyline er fremdeles en bil med stooort potensiale og ikke så mye som skal til for å få noe veeeldig skikkelig.

Og når vi snakker om autoslalom med en middels stor bil med RWD er den i litt feil terreng, der er det små tasser med FWD som gjelder :D

Glad vi alle ikke liker samme biler da hadde eg ikke orket å være bilentusiast.

Legger ved et lite bilde av en EKTE Skyline:

53.jpg

Og så en fabrikk trimmet Skyline:

806d2e3a.jpg

:worshipnissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men da er du dobbelt så gammel som du burde være, ihvertfall slik du oppfører deg her inne nå.

 

Ikke ta det ille opp, men Skyline med 280 gamp drar ikke pølsa av skinnet for min del, og nesten ingen som jeg kjenner heller..

 

 

ser jo at du har hadd biler som drar skinnet av pølsa :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilon over her er noe av de fineste fra 70 tallet og speilet midt på panseret gjør bare susen spør du meg. Får en liten tåre av nostalagi av slike linjer :)

Vi som liker de Japanske perlene og det japanske designet kommer nok alltid til å være aleine om det.

Har aldri likt Italienske biler utenom Detomaso Pantera av en eller annen grunn. Har sotte på i en Countash før og det var den mest ubehagelige kjøreturen noen gang, Supra TT MK4 var en kjøreopplevelse det.

Liker ikke å bli sammenlignet med fjortisser som begynte å digge disse bilene pga FnF 2 ettersom mitt første kjennskap med Skyline var en R33 i 96 og etter det har det alltid vært Japansk bil på meg.

Min favoritt Skyline er Nismo 400R, helst i kanarigul :D

http://uk.youtube.com/watch?v=c92OdZlEQMA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyline er noe eget. Har selv hatt en R34 GTT. Råeste jeg har kjørt.

 

Men det finnes mye annet rått også. Skyline er langt i fra den aller beste bilen. Den har sine svakheter den også

 

:worshipnissan

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår