Jump to content

Blinklys og senter stopplys A4 avant b7 2006

Rate this topic

Fcmjolstad
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg er på en ekstrem solskinnsdag i beste fall en kløne med bil, med andre ord ikke mye å skryte av:-)

Jeg har to spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

1. Blinklysethuset(ikke selve pæren) på høyre side foran er knust. Jeg har kjøpt et nytt, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal bytte dette? Det virker ikke som det kan være fra motorrommet, betyr det at jeg skal bruke makt fra utsiden for å få ut huset?

2. Senter baklyspære har gått. Må jeg av med omtrent alt av innvendige deksler for å komme til?

Hvis noen kan hjelpe med noen svar eller diy, så hadde jeg vært evig takknemlig.

Mvh,

Fleming

Jeg fant ut hvordan jeg skulle få ut senter bremselys...

Her er et grei side og bilde som viser hvordan

DIY: Avant 3rd brake light (high mount light) removal

A94-0348 : 3 Bremsleuchte wechseln Avant : Audi A4 8E & 8H : #203343355

Måtte av med alt av deksler innvendig.

Lurer fortsatt på hvordan jeg skal få av blinklyshuset. Ser at jeg skriver høyre side foran, men jeg mener høyre side, altså rett ved speilet. Er det nok makt som er trikset?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Jaffen69
      Fikk 2’er feil på lyktespyler på eu. Skulle sjekke lyktespylermotor og plutselig virker hverken lang/-og blinklys, og spylermotor for frontrute samt viskere/motor.
      Hjælp, Har sjekket «alle» sikringer tror jeg, har gått tom for ideer.
    • By wittori
      Lurer på å skifte drivaksler på 307 SW, føles som det er mye dødgang/ slakk i de som sitter der selv om bilen bare har gått 160000 km. Er dette en stor jobb som det ikke anbefales å gjøre selv ?

• By Heyder
      Heisann, holder på å skal få min A4 B7 Avant 2007 modell eu godkjent men den verste 2'er feilen jeg fikk er feil med høydenivåreguleringen av nærlysene. I forkant av eu kontrollen fant jeg kabelbrudd på alle 3 kablene som går til sensoren på førersiden fremme. Fikk ordnet dette og skøytet ordentlig men det funker likevel ikke, sensor er ny. Lurer da på hva som skal til for å eventuelt fikse dette? Om noen andre har vært borti dette og vet hvordan det kan fikses? Ville helst spare meg for et verkstedbesøk.
      På forhånd takk.
    • By Vegardsl
      Har problemer med at høyre blinklys og  delvis venstre blinklys fusker. Når jeg slår over hendelen, er det ikke hele tiden at blinklyset fungerer, men når jeg prøver å slå hendelen over flere ganger, kommer blinklyset etterhvert. Noen som vet hva som kan være feil her? Bilen er en Volvo S80 2002 mod.
    • By vehaug
      Har en Sharan 01 som har gått 330 000 km. Nå har blinklys til høyre begynnt å fuske. Når bilen står helt i ro og styring er rett frem, virker det. Når jeg dreier på rattett slutter det å blinke og «blinkerlyden» øker i  tempo. Dreier jeg rattet tilbake blir blinklyset normalt. Har hatt ute releet ved nødblinkknapp, og renset kontakter. «Blinkelyden» kommer under rattett et sted. 
      Noen som vet noe om et kjennt problem?
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy