Gå til innhold

Maxim's Audi 100 2.3E

Ranger emnet


maxiim

Anbefalte innlegg

Hallo! Detter er da min første Audi og jeg er meget fornøyd med bilen.

Kjøpte bilen for at det skulle vare min bruksbil og siden det var stv så var det jo enda bedre.

Med tia så har jeg bare blitt meir og meir glad i bilen og den fungerer strålende.

Når jeg kjøpte bilen så var det en heilt stock Audi 100 med kjipe Audi felger og original eksos.

Første jeg gjorde med bilen var å bytte endepotte så klart og koste på nåkken felger.

Det var 17" som såg heilt greie ut på bilen.. Hadde planer om å lakke dem opp igjenn, men jeg blei aldri heilt fornøyd med dem.

Etter kvar så fikk jeg lyst på nye felger igjenn og da kom jeg over nåkken 19" som var 10" brei med ganske grei kant og da

måtte jeg bare gå for dem. Det er og så montert Xenon kit på kjørelyst/langlys.

Det er muligens noe jeg har gløymt og det er min første project tråd så dåkker får bare skrike ut om det er noe jeg må endre på! :)

 

post-70145-13804855192426_thumb.jpg

 

post-70145-13804855192709_thumb.jpg

1993 Audi 100 2.3E (Bruksbil) - 1972 Ford Galaxie 500 (Veteranbil) - 1993 VW Passat 1.9tdk (Til Salgs)

1992 BMW 520i Vinterbil (Solgt) - 1997 BMW 520ia (Solgt) - 1993 BMW 520i Delebil (Til Salgs)

1992 BMW 520i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattro73: jeg trur jeg vil beholde den her ;p Blir aldri noe MEGA greier de her. :)

 

TKarlsen:

Alt de du nevnte der var palana å gjør ;p eksosen ligg ca 5cm for langt bak.. Fant de ut i går etter en lang kveld i garasjen.

 

Det har og så vert en veldig stygg klonkelyd fra venstre dempern i 2 ukers tid og bilen har vert veldig sporete og heilt jævlig å kjøre egentlig.. Så jeg har egentlig trudd at det var "demper tårn lageret" og kanskje den lille foringa heilt opp i der som var heilt løs, MEN neida når vi skrudde av styrestage og kalyptern og alt det der så dett faen me heile greia ned uten sjølveste dempern og depertårne! ;P Så det vill si at dempern hadde løsna nede der den skal gå i spore sitt... Heldigvis så fikk ingen

av oss fjøra i tryne ;P men no er bilen heilt i orden og deilig å kjøre igjenn :)

1993 Audi 100 2.3E (Bruksbil) - 1972 Ford Galaxie 500 (Veteranbil) - 1993 VW Passat 1.9tdk (Til Salgs)

1992 BMW 520i Vinterbil (Solgt) - 1997 BMW 520ia (Solgt) - 1993 BMW 520i Delebil (Til Salgs)

1992 BMW 520i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår