Gå til innhold

Erfaringer med xc90 brukte biler?

Ranger emnet


Katstar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er en småbarnsfamilie som leter etter den perfekte familiebilen, og sikler naturligvis på xc90 7 seter. Men det følger med en del dårlige rykter om xc90, og jeg leter etter alle slags erfaringer! Vi har ikke tenkt å bruke noe særlig mer enn 200', men har sett en som ligger ute nå til 237', 2006 mod. Det lille jeg har lest tyder på at Volvo luket vekk noen feil og mangler etter 2005. Er det noen her som vil dele sine erfaringer? Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å kjøpe noe fornuftig(og kanskje kjedelig) til dere har råd til å bruke 2-3 ganger mer på bil. Hvis ikke kan dere fort gå på en økonomisk smell når de 5-sifra verkstedregningene begynner å renne inn. Det finnes sikkert bra xc90 også, men det kan man liksom ikke vite før man kjøper den...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i tidligere uttalelser her i tråden, kjørte selv denne bilen på en liten bilferie Bergen - Gøteborg, og bilen ser mye større ut utvendig enn hva det faktisk er plass til inni bilen. Bilen var god å kjøre, men den virket utrolig stor og klumpete (nå er jeg vant til å kjøre stasjonsvogner da :P)

Akkurat den bilen jeg kjørte lånte jeg da av min onkel, dette er av den tidligste typen og den har hatt flere verkstedsbesøk enn noen andre biler jeg har vært borti.

Jeg vet ikke eksakt hva den har vært inne for, men vet bare at den har tilbrakt like mye tid på verkstedet som hos eier.

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår