Gå til innhold

Passat 1,9 Tdi 130hk 4-motion chip, styling osv

Ranger emnet


TGH95

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har en Passat 3bg Tdi som jeg er meget fornøyd med, men vil gjerne style og trimme den litt (Chip?)

 

Først styling: Bilen ser egentlig nesten original ut foruten sports-grill, caractere og 17" Volkswagen felger.

Noen som har noen tips til hvordan å få bilen til å vekke mer oppsikt? :)

 

Når det kommer til trimming så vil jeg ikke gjøre noe som kan lett skade motoren! har tenkt på chip og kanskje åpent filter :) den har gått 200.000km og turbo var ny på 180.000km.

Har hørt mange som klager over åpent filter siden de sier at LMM blir ødelagt med en gang, men jeg syntes lyden ble fantastisk og bilen ble mer turtallsvillig når jeg lånte en kamerat sitt inne på verksted, så er det verdt det?

 

ellers, er det noen som kan gi meg lette tips til stereo i bilen? :)

Skal ha basskasse, men siden den er ganske strøken vil jeg ikke ha ledninger liggende å slenge inne i bilen..

 

Takker for alle svar! :)

post-78435-13804855121867_thumb.jpg

post-78435-13804855121947_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkt 1: få vekk den grillen du har, sett på svart plastidippet orginalgrill, ser mye bedre ut, få også vekk chromespeilene

punkt 2: slipp det nedpå, med coilovers

punkt 3: felg! 18 eller 19" med kant lav profil og strekk, husk å space godt ut!

punkt 4: sot! ta rutene frem til b-stolpe, eller helt frem, lamin x svart på lykter og sideblink, evt gule grøftelys/spredere om du liker det

punkt 5: lys: monter gjerne usblinkers, det er tøft, ellers, gjør noe du liker, gule grøftelys? xenon i grøft? led parklys? osv, finnes mangen muligheter!

 

Og strekking av ledninger til subb gjømmer du bare under listene og baksete, så er de vekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår