Gå til innhold

Erfaring med nettstedet - Reservedeler24

Ranger emnet


scanspeed

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har handlet fra disse før?

reservedeler24.co.no

 

Bestilte bremsedeler fra disse for snart 2 uker siden, men ikke fått noe bekreftelse at varen er sendt. Har heller ikke svar på mine henvendelser.

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Varene sendes fra Tyskland og tok 6 dager til vestlandet når eg bestilte,er veldig billige deler og hadde egentlig tenkt og bestille MAP sensor nå men ein på forumet her som bestiler fra Tyskland som ordner det for meg og han var litt billigere også.

Som Quattro73 sier kan delene ligge i tollen og det kan vel også ha skjedd ein glipp fra firma,er vel sånt som kan skje uansett firma.

Eg har god erfaring men det var kun noen skruer og ein foring eg bestilte,de har uansett utrolig billige deler og har godt utvalg av kjente og ukjente merker på delene.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Varene sendes fra Tyskland og tok 6 dager til vestlandet når eg bestilte,er veldig billige deler og hadde egentlig tenkt og bestille MAP sensor nå men ein på forumet her som bestiler fra Tyskland som ordner det for meg og han var litt billigere også.

Som Quattro73 sier kan delene ligge i tollen og det kan vel også ha skjedd ein glipp fra firma,er vel sånt som kan skje uansett firma.

Eg har god erfaring men det var kun noen skruer og ein foring eg bestilte,de har uansett utrolig billige deler og har godt utvalg av kjente og ukjente merker på delene.

Har du bestilt fra reservedeler24.co.no? Har du kjøpt noe mer derfra? Hva synes du?

 

Lurer på å handle derfra selv, men er usikker på seriøsiteten av nettsiden. De selger jo av kjente merker som Bilstein og Lemförder osv.

Tenkte da å få det sendt til Sverige så kan jeg hente delene der ;).

 

Jeg vet dette er en gammel tråd, men jeg er nysgjerrig på om noen har erfaring herfra :).

Mercedes-Benz W124 200D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte skruer til motorfeste og foringene til opphenget bak på min golf4 det tok 6dager, de virket seriøse ut når eg bestilte men det kan jo være andre som kke får det de skal og det gjelder nesten alle firma spesielt i utlandet.

De tjener uansett mer penger på fornøyde kunder og nå har de solgt deler i Norge over ett år, eg har ikke funnet mye negativt på nett og de selger deler i england,danmak,sverige,tyskland og Norge kansje flere land også så skader ikke og prøve du får nok det du skal :)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår