Jump to content
Bilforumet.no
offpist

Min aruba blå A4 B8 Avant.

Rate this topic

Recommended Posts

offpist, 30 Jul 2013 - 18:57, skrev:

Fap-fap-fap

988687_10153083220470182_1936293548_n.jp

 

Det nærmer seg til for EU kontroll.

Noe sier meg de kommer til å reagere på de store bremsene... ?

 

Har virkelig ikke lyst til å sette tilbake OEM bremser bare for visning.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sa ikke noe på bremsene på EU kontrollen, men Bilstein coilover`ne må registreres i vognkortet.

Og det visste jeg jo egentlig, så var forberedt på at det ville bli anmerket.

 

4 hjulskontroll neste uke, og TUV papirene i hanskerommet så det burde gå bra.

 

Har også booket den inn for omlakkering av begge fram skjermene..

Steinsprut inne i skjermbuene har ført til overflaterust som har fått jobbe seg videre under lakken.

 

Fikk også nye 255/30-20 dekk inn døren her i går.

Så da blir det omlegging til Vossen felger før helgen kanskje.

 

Jeg har også kjøpt en Nissan Leaf, som jeg nå bruker til pendlebil inn til sentrum.

Allerede fått på den 18" felger.. og eneste Leaf i Norge med senkesett? ;)

Fikk  tak i senkefjærer fra Japan.. ikke TUV godkjent.

 

1185549_10153940458670182_2071267447_n.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takk.

Veldig lettet at det passet, og ikke subber noen plass.

Skal justere ned Coilover`ne litt til.. kanskje 2 cm

 

Calipperne bak og navet på bremseskiven må sandblåses og lakkeres sort.

Så en real vask og polering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oljen fungerer tilsynelatende bra, den bruker minimalt med olje og jeg har egentlig aldri vært særlig plaget med diesel klakke lyder.

Jeg kjøpte baklyktene helt nye fra en kar i Polen, betalte 6000 kr ferdig montert.

 

PM meg om du vil ha kontakt info, men tror ikke han driver så mye med dette lengre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vel en kombinasjon tenker jeg, selv om jeg ikke syns prisen er avskrekkende. 
Folk setter pris og km-stand opp mot hverandre og sammenligner med andre biler, det betyr stort sett lite at det er mye godsaker på bilen, som i ditt tilfelle.
Det er også kjøpers marked i dag, så eneste måten å bli kvitt en bil kjapt på er å prise den uhyggelig lavt.

Lykke til videre med salget smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

For meg betydde godsakene alt, og km stand ikke så mye. 

B8, 2.0 TDI er jo kjent for å være biler med lite feil, selv med høy km.

 

Det er en flott bil, så det skjærer litt i hjertet å selge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.