Gå til innhold

diverse tips til å få "shinet" "drosja" mi ønskes

Ranger emnet


highline 2001

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt en drosjekjørt skoda superb, som ikke er så veldig pen i lakken. Den er sort, å når den er nyvasket kan man se rester etter reklame/stickers. Noen som har tips til hva man kan bruke får å få fjernet dette? Har prøvd med rubbing/scratchremover uten hell. Er og en god del riper i lakken, som heller ikke går med rubbing. Vet det finnes en del stoffer som kan få lakken frisk, må bare få noen tips her. Ønsker og tips om inteniør, da det er rester etter dobbelsidig teip på dashbord etc. Den er og "skitten" i taktrekket, samt nedover sidene så langt det er lys farge. Ønsker og tips til dette, her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på lakk og denslags, men jeg har et innspill angående taktrekket.

 

Jeg ville retten og sletten bare kjøpt nytt, svart tak- og stolpetrekk. Jeg vet at man får svart taktrekk til Superb så det er noe jeg definitivt ville vurdert. Mye mer behagelig kjøremiljø, ser bedre ut og du vil aldri trenge å bekymre deg for at det blir skittent igjen.

 

Var kanskje ikke svaret du var ute etter, men det er ihvertfall hva jeg ville gjort!

JB


Volkswagen Golf '97


Volkswagen Golf '13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang taktrekket kan du også lakke det.Enten gjøre det enkelt og greit med svart matt spray eller så får du tak i lakk som kan brukes på stoff (taktrekk)

 

Når det kommer til reklamen,så kan den ha satt på såpass lenge at lakken under er "ny" og er bilen dårlig holdt,så kan det bli vanskelig og få de helt bort.

 

Har du prøvd med en skikkelig grov rubbing?3M sin med grønn tut?Den tar det meste med en ullpad.

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår