Gå til innhold

Hengerfeste. Avtagbart eller fast, hva er best?

Ranger emnet


maraxion

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med mitt. Det er 18 år gammelt, og jeg tok det av i fjor. Skruene var selvsagt litt rustne etter 18 år på saltet vei, men ikke noe en latmannsarm ikke kunne løsne.. Vekt er heller ikke noe betydelig problem, da det ikke er mange kiloene som skiller patentene :) Da kan du ha mer å tjene på å tømme bilen for søppel og "nice-to haves" :)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med mitt. Det er 18 år gammelt, og jeg tok det av i fjor. Skruene var selvsagt litt rustne etter 18 år på saltet vei, men ikke noe en latmannsarm ikke kunne løsne.. Vekt er heller ikke noe betydelig problem, da det ikke er mange kiloene som skiller patentene :) Da kan du ha mer å tjene på å tømme bilen for søppel og "nice-to haves" :)

 

Det betegnes som fastmontert hengerfeste, det er de som du kun vrir på ett hjul eller lignende som er avtagbart :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til Danmark. Der finner du følgende firma: jydekrog.dk Handlet hengerfeste til en V50 der, og det ble skikkelig billig. MVA-fritt var heller ingen ulempe :m'm:

Ser ikke hva slags bil du har, men generelt er det nok mindre vedlikehold på faste hengerfester. Og så har du litt mer som tar imot ved påkjørsel... Men det ser absolutt ryddigst ut med avtakbart dersom man tar av hengerfestet etter bruk.

Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til Danmark. Der finner du følgende firma: jydekrog.dk Handlet hengerfeste til en V50 der, og det ble skikkelig billig. MVA-fritt var heller ingen ulempe :m'm:

Ser ikke hva slags bil du har, men generelt er det nok mindre vedlikehold på faste hengerfester. Og så har du litt mer som tar imot ved påkjørsel... Men det ser absolutt ryddigst ut med avtakbart dersom man tar av hengerfestet etter bruk.

 

Flott tips, iallefall for alle som skal ha nytt.

 

Fant til min bil der, og med ledningsnett kosta det 1800kr, type fastmontert.

Men min bil er fra 2000 så trenger bare noe enkelt. Kan få avtagbart for 1500kr fra huggeren så går nok bare for det siden dette var i Danmark. Men skal huske dette i fremtiden, for var utrolig billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår