Marius__ 10 Report post Posted May 17, 2013 noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kittet? ifølge toyota har det utgått og ikke mulig å få kjøpt..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TKarlsen 10 Report post Posted May 17, 2013 Hvorfor skriver du slutten av spørsmålet først, og førsten sist? Hadde det ikke vært bedre å skrivet "Hvor (får man) kjøpt tåkelys til 07 hiace? Men tilbake til spørsmålet. Du kan jo sjekke ebay, mulig du finner noe der. Hørt med bil xtra eller mekonomen? Kanskje hella har et kit de får bestilt inn Quote Share this post Link to post Share on other sites
ascona75 10 Report post Posted May 17, 2013 Var å få tak i for noen mnd. siden. Be dem søke på nr. nedenfor. Vet at det er å finne på ebay, men da med et annet nr. http://www.bilforumet.no/attachments/hiace/32976d1344878265-delenummer-hiace-cimg5377.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
toyotahiakk 10 Report post Posted May 17, 2013 Prøv en annen Toyota forhandler. Jeg spurte etter tåkelys hos en her i Bergen. Fantes ikke sa han. Kjørte til en annen og han fant med en gang. Kostet 3500 mener jeg. Men det kan jo være de ikke er å få tak i gjennom Toyota Norge lenger. Dette er ett år siden jeg kjøpte mine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimhiace 10 Report post Posted May 18, 2013 kjøp på et huggeri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marius__ 10 Report post Posted May 27, 2013 takk for svar. noen som vet delenr til ebay lykter?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marius__ 10 Report post Posted May 27, 2013 hvilken bil passer disse til? Toyota Hiace Genuine Front Fog Lamp Kit | eBay pz457-h0511-00 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimhiace 10 Report post Posted May 29, 2013 De passer Hiace fra 2006- og opp. Facelift fronten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marius__ 10 Report post Posted May 29, 2013 De passer Hiace fra 2006- og opp. Facelift fronten Det så jeg, men deler nr er jo feil. Er til engelsk bil, vet du om det er noen forskjell på disse?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimhiace 10 Report post Posted May 29, 2013 ok, tviler på at det er forskjell. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EaglePilot 11 Report post Posted May 29, 2013 Det så jeg, men deler nr er jo feil. Er til engelsk bil, vet du om det er noen forskjell på disse?? For kjøring på venstre side av veien som i England, Australia, New Zealand, Sør Afrika, India, Japan, Malaysia, Singapore, Hong Kong og andre land??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimhiace 10 Report post Posted May 29, 2013 Burde ikke ha noe å si med tåkelampene fordet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marius__ 10 Report post Posted May 29, 2013 tåkelysene sprer vel ikke lyset annerledes vel?? hva følger med i dette kittet? er det ny blinkhendel med bryter på til lysene eller knapp i dash? regner med dette også er likt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ascona75 10 Report post Posted June 3, 2013 Det er bryter i dash, ledningsnett og 2.lykter. Vil tro at lednings nettet er litt annerledes siden disse er til høyre rattet biler, noe som ikke bør by på noe store problemer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ascona75 10 Report post Posted June 3, 2013 Her er 2.typer med LED + vanlig tåkelys. Disse fåes også med gul LED. Quote Share this post Link to post Share on other sites