Jump to content

Trøbbel med vidus-heis

Rate this topic

Svein Erik Vik
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en Audi A4 1,8TQ 1995 mod og sliter litt med viduet på passasjer siden.

Motoren hadde tidlige løsnet men jeg har nå skudd den fast igjen, men vinduet vil ikkje gå ned av seg selv ved en berøring på knappen, slik som på førersiden, vinduet har også problemer når det skal opp igjen. Jeg må holde kanappen inne for å kjøre vinduet opp, men når det kommer til topps går det ca 5 cm ned igjen av seg selv, slik fortsetter det uansett hvor mange ganger jeg prøver å kjøre det opp.

Håper noen kan hjelpe meg litt her,

Takker på forhånd for svar eller tips til hva det kan vær som gjør dette.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By OpelCombo2010
      Hei.
      Har en 2010 Opel Combo der når man heiser vinduet (elektrisk)
      opp så stopper det midtveis og går litt ned igjen.
      Er det motoren, bryteren eller et rele som kan vere problemet?
    • By Handlebart
      Hei.
      Noen som har et nærbilde eller koblingsskjema av kontakten under bryterne for vindusheisene på en forester 2004 mod?
      skulle bytte heismotor i førerdøra da alle ledningene løstnet fra kontakten til bryterne for vindusheisene. Sitter nå med en haug med ledninger og ikke noe system.
    • By RC Hobby
      Hei. Noen her inne på forumet, som kan fortelle meg om det normalt skal være strøm på de to ledningene til vindusheis motoren, når bryteren til vinduet står i null?
      Har ei rep handbok, og av en forstår jeg at det ikke skal være strøm ned til motoren, foruten når man bruker bryteren, men så stemte heller ikke fargekodene på ledningene kontra rep handboka.

Espen
    • By PerPer
      hei

jeg er på jakt etter en slik vindusheis eller noen som kan reparere slike. Se bilde/vedlegg Dersom manuell utgave kan anskaffes kan jeg bruke dette.

takk
      Mvh
      Per
    • By jarleb
      hei driver å reparerer på en renault megane scenic 2002/3 mod 
      har prøvet bytte bryter i døren men vinduet vil bare opp ikke ned 
      jeg har prøvet å "tyvkoble" strøm rett på motor og da får jeg den til og gå opp og ned med å snu minus / pluss 
      finner ikke releer eller noe andre relative ting i denne bilen 
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.