Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

Når du tar av sprutskjermen inne i hjulbuen så sjekk etter rust og fjern om det er,det er rustbeskytelse voks under der på min var det nesten ikke voks så eg kjøpte 1L mercasol(tectyl) på jula og smørte heile hjulbuen og hjulopphenget det fjerner litt av hjulstøyen også.

Koster 129kr for 1L og bare og bruke pensel ved påførin tar ein time eller to.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått på fronten, tar seter og resten en annen dag, skal på jobb i morgen så må bruke bilen :) Men hvertfall , poster noen bilder etterpå, satt GTI fronten osv på Bora og alt fra bora på golfen, alt passet PERFEKT og rett over, tok bare fanger, skjermer, panser og lykter :)

 

Har du noen tips til Angel Eyes ? evt linker ? trenger å bestille nye lykter da disse er alt for ødelagte.... Blir da BORA lykter :) poster bilder ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se litt seinere,se på disse er dyrt i Norge:/http://www.streetdesign.no/?n3=66&pk=7

Street design hadde noen tøffe i linken over men er sikkert bedre og rimeligere i utlandet.

Lyktelister/styling fra bs bildeler:BS Bildeler

Bs hadde ikke lykter men emblem fri grill hadde de:BS Bildeler

Skal se etter mer seinere :-)

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var dyr, men 1800kr totalt for hovedlykter som koster rundt 2000kr her + at jeg også fikk med DRL LED til fanger, så er helt grei pris. Sjekket parts and retards, der jeg har handlet før . Men de hadde 2 uker MINST på levering ... Ebay kommer til uka :-) er på jobb nå, men poster bilder iløpet av dagen! Har tilgang på garasje selv, men den var full ! Vi ble heldigvis ferdig med både golfen og bora, så begge er komplette, poster bilder av begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår