Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hadde vært noe annet enn mine grå,er det eletrisk justering på recaro setene?

Skal du selge styling lyktene og fremskjermen som står på GTI`en,kan jo være greit og ha om du vil selge eller ombestemmer deg.

Lurer også på om det er skjørt på boraen,men det vil vel bildene vise :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er NESTEN hjemme nå, kjørte dama hjem også er det rett på jobben kl 23, så imorgen begynner skruinga. Men her har dere noen raske og dårlige bilder !

 

2003 Volkswagen Bora 1.9TDI ( med chip )fra GB, England. Denne går GODT, og er i PERFEKT stand, untatt en liten skramme på Høyre bakskjerm, FINNES IKKE noe som helst rust, kun LITT bobling i høyre framskjerm, som da jeg skal bruke, så må lakkere om den :)

 

Ellers er planene mine så langt å bytte ut fører setet ( jeg har jo samme interiør) Jeg har en LITEN slitasje på "kanten" av mitt, så bytter om de, også skal jeg bytte om de 2 baksetene påhøyre side ( de sitter sammen ) fordi i min bil har forrige eier stumpa en røyk der.

 

Så skal jeg ENDELIG ta disse AC " greiene" kommer ikke på navnet... Men bytte ut alle , fordi de er "belyste" ved åpen/ lukke ikonet på Bora. Så det er vell planen så langt.

 

Kjøpe nye hovedlykter , Angle Eyes eller Dayline ?

EDIT: Setene har justering på hardhet i ryggen+ normale justeringene. Ikke noe EL :)

 

Bakluken var ganske fancy, med nøkkelhull INNI VW logoen, og el-touch knapp for åpning.

SELGER ALT, GTI front, mine NYE lykter og alt sammen :) Bilen skal ribbes og skrapes, om noen ikke vil kjøpe den :) Bilen fremstår jo komplett, jeg bare bytter ut med golf delene :)

 

[ATTACH]39996[/ATTACH]

[ATTACH]39997[/ATTACH]

[ATTACH]39998[/ATTACH]

[ATTACH]39999[/ATTACH]

[ATTACH]40000[/ATTACH]

post-74412-13804855217187_thumb.jpg

post-74412-13804855217239_thumb.jpg

post-74412-13804855217283_thumb.jpg

post-74412-13804855217326_thumb.jpg

post-74412-13804855217365_thumb.jpg

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha for lyktene da,de felgene som er på de øverste bildene fekk du de med?

Har hatt lyst på bora ei stund det er rå,synd du bor så langt vekke kunne tenkt meg recaro setene eg har kjøpt så mye deler den siste uken så tror ikke dama hadde blitt så glad he he.

Må du ikke kjøre med boraen,meiner de kan kreve deg for tollsummen eller noe får uansett ei veldig heftig bot da nordmenn ikke har lov og kjøre utenlandsregistrerte kjøretøy med noen få untak

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, 1000kr ? kostet 1990kr for under 1 mnd siden, + at jeg har satt på "litt tonet" film på de :) - Enkelt og ta av uten at det blir merker også.

 

Felgene på bildet øverst FÅR jeg, men ikke fått enda, får de om 3-4 uker :) 18" med nesten nye dekk.

Recaro setene er knall gode! og med justering på ryggen så kan det jo ikke bli vondt :) - Dama mi er allerede hissig, hehe!

nja, har jo papirer på alt, den står jo ikke i mitt navn på noe som helst vis, jeg har utenlandske vognkortet med bevis på forsikringen som holder 1 år til osv. Så TROR ikke det skulle være ett problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei guide til skjerm er det dårlig med men eg kan forklare litt:

Må fjene skvettlappene og sprutskjermen inne i hjulbuen det er bare og fjerne alle torxy skruene,så er skjermene fester med skruer langs hele skjermen de skruene er i skjøten mellom panser og skjermene,det kan være det er skruer under ved lyktene så fjern fremskjermen og lyktene først fremskjermen må av for og få ut lyktene.

Har guidde til fremskjermen kan se om eg finner den om du trenger :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår