Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

Sjekk denne grillen,likte den litt:VW Golf MK4 Front Grill Grille Diamond Mesh + BLK BADGE | eBay

Så fant eg billige regn skjold til vindu:VW Golf Mk4 99-05 5dr Hatchback Window Wind - Rain Deflectors front and rear | eBay

Rødt GTI merke til grill bagasjerom,vett ikke om du har fremme?GTI Grille & Boot Badge Golf Polo MK2 MK3 MK4 MK5 MK6 VW | eBay

Camber kit fremme til golf4 koster 89£ og 20£frakt:Camber Plates Golf MK4 , SEAT LEON , AUDI A3 - CAMBER CASTER | eBay

Så til slutt fant eg det du egentlig spurte om he he,tar litt av når eg går på ebay og vindu shoppe

vw golf mk4 Rear bumper spoiler in Car Tuning & Styling | eBay

Eg likte denne godt av de som var på ebay:VW Golf Mk4 Rear bumper spoiler Ver.1 NKTuning | eBay

 

 

tusen takk!! Skal se på linkene nå, men finner du camber til bak også ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse er fremme som monteres under med kingbolt festet.

99-05 VW GOLF GTI JETTA BEETLE MKIV MK4 2pc EURO FRONT CAMBER CONTROL KIT SILVER | eBay

Her er til bak,de skal også ha på 1.0 grader disse er 0.5 grader negativ skal også kunne få tak i positiv camber men er jo negativ som er tingen.

Eibach Rear Camber Shim Kit - VW Golf 4 (-0.5 degree) | eBay

Guide til montering av shims bak,tror ikke du trenger og fjerne de bitene på dette settet som eg har linket til.

HOW TO: Fit Adjustable camber/toe EZ-Shims to the rear beam / stub axle.

vw verktøy som letter jobben med montering:

VW Camber Shims | eBay

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan være heldig på huggeren og få ta det du trenger også kansje bytte mot att du demonterer delene fra bora og leverer delene dine til huggeren sånn att de kan selge disse,da slipper jo huggeren og ta av delene.

Se om noen i vennekretsen din har noen bekjente som jobber på huggeren,ellers er det og ikke gi seg og leite overalt.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pris på 12.000kr for alt, panser, skjermer, fanger, lykter, lister osv, alt nytt da de ikke hadde brukt, dette var ett huggeri i buskerud. Jeg kunne få det for 6000kr + mine deler i innbytte.

 

Men har nå fått napp på denne bilen på finn, engelsk strøken bora, skal sannsynligvis kjøpe hele bilen hannes til fredag!

 

Beklager lite aktivitet her, har jobbet og vært veldig optatt ! :p Nevnte jeg at jeg har senket bilen maks også ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår