Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

Fjernet tak antenne/gps klump idag, har jo montert ny spiller med GPS via tlf. Jeg ble positivt overasket over det lille hullet i taket:

[ATTACH]39657[/ATTACH]

 

Lagt Carbon på deksler i midtkonsoll og spilleren.

[ATTACH]39658[/ATTACH]

 

Lagt Carbon rundt ved "askebeger og lighter" .

[ATTACH]39659[/ATTACH]

 

Montert Xenon H3 8000k i Tåkelysene.

[ATTACH]39660[/ATTACH]

 

That ass

[ATTACH]39661[/ATTACH]

post-74412-13804855146286_thumb.jpg

post-74412-13804855146343_thumb.jpg

post-74412-13804855146383_thumb.jpg

post-74412-13804855146428_thumb.jpg

post-74412-13804855146471_thumb.jpg

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja nå var det cleant bak men mangler ikke du lippa på støtfangeren bak eller er den sånn?

Har du lagt carbon folie selv eller leverte du det inn,eg prøvde selv på min med aluminium folie men det var så tynn folie og den fliset seg rundt kantene.

Eineste eg ser er midt i hullet der girspaken skal være på høyre side ser det ut som folien er skjøytet,kan jo være bilde og vinkelen da :-)

Blei uansett kjempebra,er like før eg går ut og tar av midtkonsollen og prøver meg på foliering igjen selv :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren er sånn... er Med rygge sensor osv, men jeg tenkte å lakkere lippa forran og bak i bilens farge, hva tror du om det ?

Carbon INNI har jeg lagt selv, men på tak og panser fikk jeg gjort for 3000kr, det er med 1 års garanti på lim osv, veldig tykk "SINO" folie.

Girspaken har skjøt der ja, men når det er montert i bilen syns det ikke, pga "ramme" til girspak posen , derfor valgte jeg å skjøte der, det syns ikke så bra som på bildet eller, men "rammen" skjuler det :) Var veldig vanskelig å kun legge 1 folie uten å skjøte der pga alle bøyene og kantene..

 

Helhet

[ATTACH]39735[/ATTACH]

 

That ass.

[ATTACH]39734[/ATTACH]

post-74412-13804855194502_thumb.jpg

post-74412-13804855194672_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jo har tenkt tanken selv men er mye riper i min og det er litt ruglete.

Det selger jo lipper ikke er de så dyre heller,meiner eg har sett til 600kr stk og oppover i norge.

Ryggesensoren din er den ettermontert?, den skal optimalt sett monteres i 55cm mens 40cm er minstehøyden det vil si att de kommer rett under listene på støtfangeren er ikke like fint når de kommer opp og det er ein av grunnene til eg ikke har montert mine.

Du har også ei heilt annen lippe enn det eg har på min,er vel GTI lippe på din

Blei knallbra folieringen da,du begynner vel og gå tom for prosjekter snart he he

Her er link til lipper fra FK Automotive i tyskland,de sender til norge men litt stiv frakt pris:Tuning Shop | Spoilerlippe / Spoileransatz

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for link :) Min var også litt ripete, men folien er TYKK. Eneste som ikke blir så bra er med STORE steinsprut, rygge sensorene er org utstyr. Har Exclusive utgaven vet du.. Men har fjernet de nå pga jeg skulle bytte fangere egentlig, men det ble ikke noe..

Blir aldri tom for prosjekter! :)

 

Skal se på lippene, men hva tror du om å lakke de i bilens farge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for seint svar,vært på ferie.

Likte godt den GLI style på koolart,det eineste er prisen tror du kan finne lik i usa mye billigere.

GL og GLI er jo navna de bruker på de forskjelige utsyrsvariantene i usa.

Har kun sett bonrath sin type monovisker på golf4 og den såg grei ut på bilde,men er jo smaksak og eg har aldri sett det med egne øyne bare bilde på ein DIY guide.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, vært på ferie selv :) Monovisker har jeg ikke sett på golf 4 annet enn på bilder, begge mine viskere står midt på ruta omtret pga noe feil med motoren tror jeg... De smeller nedi plastikken på høyre side.. Tenkte på å bytte leppene ja, har du link itl bak også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne grillen,likte den litt:VW Golf MK4 Front Grill Grille Diamond Mesh + BLK BADGE | eBay

Så fant eg billige regn skjold til vindu:VW Golf Mk4 99-05 5dr Hatchback Window Wind - Rain Deflectors front and rear | eBay

Rødt GTI merke til grill bagasjerom,vett ikke om du har fremme?GTI Grille & Boot Badge Golf Polo MK2 MK3 MK4 MK5 MK6 VW | eBay

Camber kit fremme til golf4 koster 89£ og 20£frakt:Camber Plates Golf MK4 , SEAT LEON , AUDI A3 - CAMBER CASTER | eBay

Så til slutt fant eg det du egentlig spurte om he he,tar litt av når eg går på ebay og vindu shoppe

vw golf mk4 Rear bumper spoiler in Car Tuning & Styling | eBay

Eg likte denne godt av de som var på ebay:http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Golf-Mk4-Rear-bumper-spoiler-Ver-1-NKTuning-/360244543225?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e03f7ef9

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår