Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Kjører du med 95blyfri vil vel bilen drikke mer bensin og gå litt dårligere, med 98blyfri bruker den mindre bensin og går bitteltt bedre.

Er det samme som står på min rekner eg med, i eine heftet som følger bilen står det att bilen kan bruke 95blyfri men da med litt tap av hk.

Bra du beholder ein vil ofte ikke få igjen det man har brukt på mods og så er bruktbilmarkedet tøft for tiden selv om golf4 er lettsolgte biler.

Hva er planen fremover da har du noe nytt på gang?.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men jeg fikk høre av forrige eier at hvis jeg ikke brukte 98 fikk jeg tenningsbank pga chip, så jeg MÅTTE bruke 98, men løste seg :)

 

Nye felger har jeg også bestilt, kommer om 1 uke ca, 18" TSW Carhage

[ATTACH]39535[/ATTACH]

 

Jeg har planer vettu, bakluken er jo 110% nå, downpipe og alt er strøkent, fjernet ALLE stickers, bilen er CLEAN. Det som står for tur nå er å fikse looken forran:

[ATTACH]39533[/ATTACH]

Fant emblemfri grill på ebay.de til 17$ ( kjenner en i sverige, så slipper da disse avgiftene osv om jeg bestiller til han)

Så tenkte jeg å kjøpe RDX BöserBlick til panser, sånn at denne "halvmånen" blir fjernet, Slutt resultatet på panser/grill vil da bli likt dette:

[ATTACH]39534[/ATTACH]

 

Foreløpig beholder jeg org fargen på bilen :-)

 

Ser du bor i moss,skal kansje til bø i sommerland og videre til sverige i løpet av uken.

Lurer på om du vett hva fergjen fra horten-moss koster for personbil?

 

Bil med fører:

- inntil 6 m 107,-

-Har du med voksne passasjerer er det 37kr pr voksen.

 

Fra horten går fergen hver 00:15 og 00:45 min,

Drammens tunnelen koster 50kr, er en omvei på ca 40-50min vil jeg tippe.

post-74412-13804855139119_thumb.jpg

post-74412-13804855139206_thumb.jpg

post-74412-1380485513932_thumb.jpg

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,tusen takk for hjelpen blir nok fergen da :-) .

Ser bra ut de felgene da,eineste eg har og utsette nå er de lyktlistene de såg ikke bra ut for mine øyne de ser ut som det står feil og ikke i kant med grill skal kansje være sånn men såg noe usymetrisk ut .

Det blir nok bra med panserforlenger og grill :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,tusen takk for hjelpen blir nok fergen da :-) .

Ser bra ut de felgene da,eineste eg har og utsette nå er de lyktlistene de såg ikke bra ut for mine øyne de ser ut som det står feil og ikke i kant med grill skal kansje være sånn men såg noe usymetrisk ut .

Det blir nok bra med panserforlenger og grill :-)

 

Bare hyggelig :)

De listene er sånn, de skal bort :-) ja ikke nødvendigvis så veldig mye forlenger , men fylle det hullet hvertfall , så poster bilder når det ankommer :) så vet jeg ikke om jeg skal ha panser BH ( hvis det ikke blir forlenger ) meninger ? Også Camber kit til bakhjul hvis jeg finner ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser mangen som har panserforlenger og eg ser den praktiske biten ikke steinsprut i panser men utsende messig synes eg det ser harry ut og er drittstygt.

Det er sikkert mangen som liker dette men eg klarer ikke og venne meg til det selv på svarte biler, har mye med disse 2 kantene som stikker opp.

Smaken er som baken,delt på midten og alt det der :-)

 

Såg de solgte noe camber kit som settes på hjulet/navet bak de er usymetriske og lurer på om du setter de bak spindelen.

Har du 4 hjulstrekk på din bil?,meine de bare selges til fremhjulsdrevne golf4 eg såg de på ebay for ei tid tilbake men de kostet litt.

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, litt uenig :p men tror nok ikke det blir noe panserforlenger :) Onsdag har jeg Folieringstime, så blir det posta bilder etter det :D har også endret på interiøret, felger kommer denne uka og, så blir litt nye bilder snart :)

 

Jeg har forhjulstrekk ja :) Camber ga jeg opp tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår