Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

Var tøffe de tåkelysene med blinklys,eg kunne tenkt DRL med blinklys heller.

Trenger ikke maskin for og bruke våtslipepapir men ein pusseklosse kan du bruke,selger klosser på biltema.

Må ha ei bøtte med vann og duppe papiret i vann regelmessigt,våtslipepapir bruker du for og slipe ned mellom lagene med lakk men også før lakkering.

Du pusser lett i sirkler og det er ikke mye som skal til,1200K eller korn står for hvor fint det pusser.

Skal gi beskjed om eg finner billig panserforlenger :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja enig der, men jeg fant ikke så mye DRL som var tilpasset bilen til den prisen, ville bare ha noe LED :) Tror dette blir bra, kobler opp blinklys funksjonen sammen med US blinklysene mine, så blir det tøft tror jeg !

 

Aha okei, da skal jeg prøve det :) takk for alle tipsene, er første gang jeg lakkerer sånn på bilen!

Må bare få til emblem hullet litt bedre, "Håndtak" hullet forsvant helt og syns ikke lengre, men emblem hullet har et par "kanter/hull" som jeg må fikse opp først.. Håper på å kanskje få lakkert noe imorgen, hvertfall gjort klart til lakkering :)

gjør det ! Trenger evt leppe til bilen også, koster jo 900kr her i norge... Tyske ebay har vell noe der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiter på ebay nå,er litt vanskelig da det er over 8000artikler og min tysk er ikke bra he he.

Fant disse men de blei solgt på auksjon tidligere i dag for 67€,måtte vært noe for deg :-)

[ATTACH]38999[/ATTACH]

EDIT:

Finner masse panserforlengere men ingen av de billige sender til norge,de sender vel men da mån man kontakte selger og spør om frakt pris.

Det var det eg gjorde med sentrallåsen og ryggesensoren min og det var ikke noe problem kostet 5€ mer pga norge er utenfor eu.

Denne er i metal meiner eg og ser solid ut:http://www.ebay.de/itm/Motorhaubenverlangerung-mit-TUV-VW-Golf-4-Bj-10-01-09-03-Boser-Blick-MHV925-3-/360658251421?pt=DE_Autoteile&hash=item53f8e82e9d

post-68654-13804855072521_thumb.jpg

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal leite litt auksjonen blei avsluttet på disse kl 17:00 i dag tror eg det var,må jo være flere såg jo profft produser ut.

Finner ikke den auksjonen igjen da den er avslutet.

Prisen på baklyktene pleier og ligge på 100€,tror ikke mange i norge har sånne lykter :-)

Her er R-line men har litt problemmer med og finne de eg såg på,prøvde også og gå tilbake til siden men står att auksjon er avsluttet

Her er r lyktene,tøffe de ogsåhttp://www.ebay.de/itm/VW-Golf-4-IV-R32-GTI-JUBI-Schwarz-Weis-Rote-Ruckleuchten-R32-Logo-Black-Red-/200932865889?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec8883761:

R32 GTI 25års jubileums lykter:http://www.ebay.de/itm/NEU-ORIGINAL-HELLA-GOLF-4-IV-RUCKLEUCHTEN-SET-R32-GTI-/360214197877?pt=DE_Autoteile&hash=item53de707675

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det så veldig profft ut, håper det finnes flere av dem... 100€ er helt greit, fortsatt 50% av prisen i norge + unike lykter !

 

EDIT: Ja den så bra ut, men når jeg har tenkt meg litt om kan jeg ikke ha panserforlenger, fordi jeg vil ikke fjerne grillen min, den matcher resten av bilen, svart emblem er stilig da jeg har svarte speil og litt små detaljer, tenkte å plastidippe "midten" av panser, det er ett tydlig felt der som går ca over grill:

[ATTACH]39000[/ATTACH]

post-74412-13804855072594_thumb.jpg

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fjerne litt på panserforlengeren sånn att VW merket blir dekket,bare og skjære ut ein halv sirkel i panserforlengeren om du forstår hva jeg mener.

Blir jo bilen litt spesiell i tillegg ikke lik alle de andre golfene,tror golf4 er ein av de bilene eg ser mest av er å utrolig mangen av de iallefall her eg bor.

Ser han ikke sender til Norge men kontakt han på email og spør,er altid muligheter de vil jo selge så ingenting er umulig det er jo ikke han som betaler frakt.

I mangen tilfeller er det bare att de ikke har prisene på frakt til norge og att man må sende ein forespørsel.

Dette er det det står ovenfor på shipping delen:Postage can't be calculated for your area. You can contact the seller for additional postage costs and services

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart, men da bør jeg nok gå for en panserforlenger som ikke er av metall hvis det skal bli pent tror jeg :p Jeg ser også UTROLIG mange golf 4, men ingen GTI :D

 

Jeg skal prøve å sende han en mail, håper han sender til norge, for de lyktene MÅ jeg ha!

 

EDIT: her er jammen noen for deg også! http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-GOLF-MK4-HATCH-BACK-1998-2004-TINTED-SMOKED-BLACK-MIRROR-REAR-LIGHTS/251272864198?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D15685%26meid%3D8263929227610992577%26pid%3D100005%26prg%3D7496%26rk%3D2%26sd%3D261226882286%26

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sendte meg den samme linken eg la ut,gjorde du feil?

 

neinei :D Står jo "GOLF" på disse lyktene jeg linket deg! Men de er like, ja :)

 

EDIT: Nå klarte jeg ikke holde meg lengre, ble visst nye hovedlykter og baklykter på meg! Ingen av de vi så på ... Imorgen blir det da montering av nye lykter, pussing av bakluken så det blir 100% strøkent, så grunne det litt og håper på lakkere til tirsdag.!

Jeg skal også bytte ut "gulvet" i bagasjerommet som er trekt osv, med en hel plexiglass plate imorgen, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "pynte" denne platen, men tenkte på noe "volkswagen" logo med RGB lys under først og fremst, også muligens stickers på resten av plata midlertidig : )

Endret av sebb93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stasjonvogn eg så det passer ikke,er litt dumt baklykter til stasjonsvogn pleier og koste mer.

De selger noen prosjektor lys med VW merke det er egentlig til montering under dørene,montert ett sånn i taket som lyste ned på plexiplata.

Skal finne linker til deg på forskjellige måter og fikse gulvet i bagasjerommet,har sett forskjellig med parket og div ska se om eg finner de igjen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår