Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

Det er mange av de popperene på ebay både i UK og USA,sikkert noen som sender.

Tviler på att bilxtra har men prøv,har ikke sett det i katalogen eller i butikken her men kan være heldig.

Det er jo bare ei fjær inne i ein sylinder burde være lett og lage,er noen stoppere i karmen på bakluken(svarte runde knotter ein på hver side) det er perfekt plass og plassere poppere.

Har sett guide på hvordan dette monteres skal se om eg finner den igjen.

Her disse sender til norge:http://www.ebay.com/itm/2-pcs-New-Stainless-Chrome-Door-Poppers-Trunk-Popper-Street-Rod-Bid-is-for-2-/160878634249?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item25751d2509&vxp=mtr#shId

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mange av de popperene på ebay både i UK og USA,sikkert noen som sender.

Tviler på att bilxtra har men prøv,har ikke sett det i katalogen eller i butikken her men kan være heldig.

Det er jo bare ei fjær inne i ein sylinder burde være lett og lage,er noen stoppere i karmen på bakluken(svarte runde knotter ein på hver side) det er perfekt plass og plassere poppere.

Har sett guide på hvordan dette monteres skal se om eg finner den igjen.

Her disse sender til norge:2 Pcs New Stainless Chrome Door Poppers Trunk Popper Street Rod Bid Is for 2 | eBay

 

Ja de sendte til norge mot 25$ frakt, jeg skal titte på det når jeg har fått lakket 2 lag til med klarlakk her! :) tusen takk for hjelpen! nå har jeg hvertfall ett navn på gjenstanden ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det ting, skal fikse opp bakluken, ble ikke fornøyd med emblem resultatet, lakkeringen ble bra og var enkelt. Men det var stygt under med tanke på sparklinga osv.

Jeg har ikke fått ordnet noen poppers enda.....

 

MEN: jeg har hentet 2 nye fangere idag! :D Gleder meg til å få dem lakkert, noen forslag til lakkeringsverksteder som er rimelige? dette er Glassfiber:

Frontfanger: [ATTACH]39078[/ATTACH]

Bakfanger: [ATTACH]39079[/ATTACH]

 

Jeg vurderer å bytte til Duplex eksos, men det er ganske dyrt siden jeg har effektanlegg ... Så da blir det bare å ta netting over det hullet til høyre bak foreløpig..

 

Så må jeg bestille nye tåkelys, IGJEN!

post-74412-13804855077211_thumb.jpeg

post-74412-13804855077274_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa fangere montere de på så lakker du bilen rosa heller he he

Såg like disse fangerene disse på finn ein tid tilbake,hva gjør du med det tåkelysene du har bestilt da?

Blir tøffe de fangerene da :-)

Ser jean paul gautlier står klar på tv benken he he

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal prøve å montere det til mandag for å sjekke passform, tar bilder da! leste nå at NMI ikke alltid har så bra passform, men det har bare vært ang japse biler, ingen har skrevet negativt om tyske :) Kjøpte begge fangerne for 1000kr splitter nye av en italiener som hadde importert en trailer av styling deler ;p han har flere hvis det er av int!

Vet ikke helt, skal se om jeg kanskje kan bruke "den runde" lykta bare, så får vi se... Ellers blir det bare å bestille nye, å sende ting tilbake til kina eller noe sånt har jeg aldri giddet, koster jo en formue å sende.

 

Hehe ja det stemmer! 200 ML faktisk! Har ingen tv, hadde prosjektor og lerret, men måtte ofre det for girkassen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg fremme men orker ikke lakkering så er frakten også problematisk og dyr på store gjenstander.

Hva betalte du for tåkelysene med frakt og import?,er kansje intressert om de ikke passer :-)

Kjipt uten tv da selv om lapptoppen er mye viktigere for min del,det koster og være bilfrelst spesielt i norge.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM Sebb93 ;) Ser du bor i Moss, å vet om en dyktig lakkerer i Rygge som lakkerer på Kveldstid :)

 

Edit: Har et par sånne Sean Paul flasker jeg å :P Fra taxfree og Polen :P

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg fremme men orker ikke lakkering så er frakten også problematisk og dyr på store gjenstander.

Hva betalte du for tåkelysene med frakt og import?,er kansje intressert om de ikke passer :-)

Kjipt uten tv da selv om lapptoppen er mye viktigere for min del,det koster og være bilfrelst spesielt i norge.

 

Tåkelysene ble 320kr totalt, free shipping.

Jeg ser ikke på TV uansett, kun filmer osv, finner jo alt på nettet av tv også :) Så kjøper noe igjen etter sommeren, har ikke tv abo eller xD Laptoppen er 17" , så det hjelper jo ! den er viktigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM Sebb93 ;) Ser du bor i Moss, å vet om en dyktig lakkerer i Rygge som lakkerer på Kveldstid :)

 

Edit: Har et par sånne Sean Paul flasker jeg å :P Fra taxfree og Polen :P

 

Har sendt deg PM :) Tusen takk, det hadde vært perfekt!

 

Sean Paul 200 ML den jeg har var litt spesiell etter som Mamma sa, hun tok den med fra taxfree i polen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av de popperene på ebay både i UK og USA,sikkert noen som sender.

Tviler på att bilxtra har men prøv,har ikke sett det i katalogen eller i butikken her men kan være heldig.

Det er jo bare ei fjær inne i ein sylinder burde være lett og lage,er noen stoppere i karmen på bakluken(svarte runde knotter ein på hver side) det er perfekt plass og plassere poppere.

Har sett guide på hvordan dette monteres skal se om eg finner den igjen.

Her disse sender til norge:2 Pcs New Stainless Chrome Door Poppers Trunk Popper Street Rod Bid Is for 2 | eBay

 

er ganske lei av å må være 2 personer for å få opp bakluken min nå, fant du denne DIY ? :) jobber nå 11-23 skal lete meg frem til en popper nå tenkte jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat på ein ide her du kjøper fjærer og monterer de på løfterene til bakluken så vil det jo åpne seg selv,har sett ein you tube video av dette for leenge siden og det virket heilt fint.'

Da slipper du også mye arbeid med bestilling og montering av åpnere,er jo ikke mye bakluken skal åpne seg før den går resten opp selv.

Skal leite etter videoen nå

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår