Gå til innhold

Hvordan ta av dørtrekk på 99 mod a3 turbo?

Ranger emnet


v70 R

Anbefalte innlegg

Skal legge opp nye kabler til bose høytalerene i dørene,men kossen får eg av døretrekkene uten og ødelegge for mye?har funnet 2 skruer,1 skrue med speilet og 1 skrue der oppe med låsepinnen.eventuelt er det noen som vet hvilken farge det er på kablene som som går til diskanten og mellom tonen i framdørene? Og bak dørene?

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fikset det,må legge nye kabler pga det var en luring som hadde klippet av orginal kontakten til bose spilleren.Og her var det jo ikkje mindre en 20 ledninger:(.

 

Tenk å fått tak i den idioten som klippet ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde sannsynlighvis,gitt han en lusing:adolf:,jævla unnødvendig gjort.Det værste av alt,er at det er gjort av en mekanikar på verksted .hadde og klippet av bak i bagasjerommet for å koble seg innpå med 2stk 6x9 høytalere som låg løst bakom dei lukene på sidene.Sjokka at det går ann:angry:

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har allerede har gjort jobben, men skiftet hele interiøret i A3en min i dag, så mens jeg har det klart i minnet så gjør du sånn her:

 

1. Skru ut skrue foran og bak på dørpanelet (helt øverst ved vinduet)

2. Skru ut skruen ved armstøtta

3. dra ut plastikkstykket der skrua du skrudde ut på nr. 2 er (man skjønner ikke med en gang at det er et separat stykke, men ser du nøye etter er det bare og dra i og jokke det ut.

4. bak stykket er det to skruer du skrur ut, deretter løfter du hele brettet oppover og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har fått av dørtrekkene:).men sliter med å få lagt opp nye kabler i dørene bak pga kontaktene som står i gjennom føringene.

Vet ikke om du har allerede har gjort jobben, men skiftet hele interiøret i A3en min i dag, så mens jeg har det klart i minnet så gjør du sånn her:

 

1. Skru ut skrue foran og bak på dørpanelet (helt øverst ved vinduet)

2. Skru ut skruen ved armstøtta

3. dra ut plastikkstykket der skrua du skrudde ut på nr. 2 er (man skjønner ikke med en gang at det er et separat stykke, men ser du nøye etter er det bare og dra i og jokke det ut.

4. bak stykket er det to skruer du skrur ut, deretter løfter du hele brettet oppover og utover.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår