jørgen s 10 Report post Posted May 2, 2013 Hei. Har en 240 stv med b230f som stoppet i går når jeg var ute å kjørte.. Stoppet for å fylle bensin. (Hadde halv tank ) Fylte full tank. Startet bilen, og kjørte.. Kom meg 200 meter, Så døde bilen.. Virker som jeg ikke får gnist... Bytta coil, og alle sikringer.. Men fortsatt ingenting.. (Ja den får bensin) Og bensinpumpe går.. Men finner ingen gnist. Plugger, ledninger, rotor og fordeler er nytt for 1.5 Mnd siden.. Nå har jeg også skiftet coil, og alle sikringer.. Brukte også elektro spray på sikringsholderne.. Noen som har noe peiling?? Fikk tips om å måle ohm. Men aner ikke hvor jeg gjør dette. Eller hva multimeteret skal stå på.. Kan velge mellom: 2000k 200k 20k 2000 200 På ohm... Hvor måler jeg, hva ser jeg etter ? Andre tips ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jørgen s 10 Report post Posted May 2, 2013 Tenningsmodul kanskje ? Noen?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jørgen s 10 Report post Posted May 2, 2013 Nå er tenningsmodul skiftet.. Fortsatt ingen tegn til gnist! Noen som vet ?? Svinghjulsføler/bankesensor??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jørgen s 10 Report post Posted May 4, 2013 ???? Quote Share this post Link to post Share on other sites