Gå til innhold

Min jetta mk2

Ranger emnet


Vincent Valentine

Anbefalte innlegg

Heisann! For en stund siden byttet jeg bort min opel astra gsi mot en 85mod. jetta, med en stakkars 1,6l under panseret. Jeg har planer om å ha den som vinterbil når jeg får tilbake førerkortet mitt :)

 

Jetta.jpg

 

Som dere ser har en tidligere eier fått en søt liten tiger på panseret. Panseret skal av så fort som mulig og henges opp i garasjen til pynt :) Ellers har bilen noen SKIKKELIG ukomfortable FK stoler fremme (som skal kastes så fort jeg får kloa i nytt interiør), hengerfeste har den også! Er vel ikke svære greiene man kan dra med denne bilen, så det er vel der mest til pynt.

Sist jeg sjekket var bilen akkurat passert 260.000km. så med godt stell skal vel denne klare å holde ut noen år til tenker jeg :)

Førsteprioritet akkurat nå er å få bilen godkjent igjen.

 

Planer jeg har for bilen:

- Kaste ut det stygge, ekle interiøret så fort jeg får tak i nytt

- Montere ekstralys med xenon

- Bytte til originale fjører, eventuelt justerbart senkesett

- ta en liten service (bytte olje, oljefilter og luftfilter)

- Bytte panser

- Montere litt stereo

- montere kupèvarmer

 

Og ellers fikse div. småting jeg kommer over etterhvert.

 

Dersom noen har en strøken luftfilterboks liggende som er til salgs, send meg en PM!

Endret av Vincent Valentine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser grei ut på avstand ja :) men begynder man å se på detaljene finner man fort mange feil.. skal ha nytt panser, så jeg kan ha det som står på nå til pynt i garasjen ;) I første omgang blir det nok å få tak i noen brukte originale fjører, så jeg får den på veien igjen så fort som mulig.

Handlet en del verktøy i dag, så om jeg er heldig får jeg begynde på bilen allerede denne helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår