Gå til innhold

Hvor få tak i deler til bakbrems (trommel)

Ranger emnet


DidrikHA

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye spindler bak til golf2? Skal bytte trommer og sko så tenkte det var greit å bytte i samme slengen! Husker ikke i farta om det spindler det heter, men tenker på hele den bakplata. Har sjekka på biltema osv, men ser ut til at det kun er møller som har det til den rette sum av 2500kr stk:S Hvis noen har noen til overs ta gjerne kontakt.

 

Takket for alle svar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men på selve plata er det 2 "nupper" eller biter som stikker litt ut! Disse er vell med på å regulere hvor langt bremseskoene stikker ut/inn hvis jeg ikke tar helt feil... Problemet startet med at jeg monterte nye bremsesko. Skulle så sette på trommelen, men så ville den ikke"trille" fritt rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye delene er til din vil? Like de du tok ut? Om trommelen ikke går helt fritt rundt er ikke unormalt da bremsebåndene kan ligge noe forskjøvet inni trommelen. Dette retter seg når du bremser under kjøring. Har du slipt bort gamle slitekanter i trommelen?

 

[ATTACH]38262[/ATTACH]

DSC_1324.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

kjøp ALT nytt;) så slipper du problemer og dyrt erre ikke.

Akuratt kjøpt ALT bak der og kosta ikke skjorta:)

Brukte:

www.skruvat.no  (komplette bremsebånd med alt klar til å montere inn,tromler, spindler)
www.ebay.com (bakre del av trommel) "den som ruster mest etter min mening" disse kostet litt..men er verdt det når det er nytt:)

og div møller forhandlere.

Så slipper du problemer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår