Gå til innhold

Problemer med bilen? Trenger du diagnose?

Ranger emnet


Quattro73

Anbefalte innlegg

Har VCDS med HEX-USB+CAN kabel, og kan sikkert hjelpe folk i Trondheimsområdet. Tar de flest VAG-biler(Audi, Skoda, Seat og VW) fra 1994 og opp til dagens. Har programert noe smått på min Skoda, men er ikke akkurat dreven innenfor faget...
Ta kontakt på PM, så finner vi ut av pris, diagnose og programering.
Tar ikke ansvar for eventuelle feil

 

Bor i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Noen i Vestfold området som har mulighet til å ta en diagnose av en VW Golf 2000model?

 

Les på første side, der står det;

 

Vestfold

 

245tic - Utfører diagnose på de fleste bilmerker og koding/programmering på: Land Rover, Porsche, VAG, Mercedes, BMW, PSA, Jaguar og Volvo. Kan tune enkelte: Land Rover, BMW, Mercedes og VAG. Vanlig diagnose 250,-

 

Send en PM til vedkommende og avtal dere imellom :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

I stedet for å spørre i denne tråden om noen kan hjelpe, ta heller kontakt med en av de som bor nærmest deg (ref. innlegg #1) og hør om de kan hjelpe. Er langt fra sikkert alle som kan hjelpe er innom og sjekker i denne tråden 1-winking.gif

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Eg har nå ordnet meg litt mer diagnose utstyr:

Multiecuscan (Zuzuki, Fiat, Alfa Romeo, Lancia)

Vag com Kopi

Diagbox (Peugot Citroen)Kan kode nøkler og ordner nøkkel kode og nye nøkler om det trengs, kan også endre innstillinger som aktivere AUX på stereo etc.

Forscan (Ford og nyere Mazda)Kode dyser,diesel pumpe, etc

 

Eg har også litt annet utstyr som eg får låne gjennom jobb som kan variantkoding på de fleste kjøretøy, også ting som tvungen regenerering partikkelfilter, utlesing og sletting av feilkoder på alle biler med obd stikk har også overganger til det meste av eldre biler med andre diagnose kontakter men da må du ta kontakt så eg kan sjekke.

 

Eg kan kode nøkler på ein del biler men da må du evt ta kontakt så får eg sjekke, eg har også begynt litt med tuning som og fjerne DPF/EGR på peugot sine HDI motorer etter 2004

Kommer til og komme mer på tuning biten.

 

Eg holder også på og sette opp BMW INPA/Ediabas,sss,dis som skal kunne ta det meste av bmw på coding etc men sliter litt med og få det til og virke og eg må lære meg med det.

 

Ta kontakt på email:

teknisk@karmoybilservice.no

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da er jeg aktiv igjen. 

 

Ny maskin, Autel Autolink AL519. Skal ta alle biler fra 96. Leser ut og evt sletter gammel moro. 
 

- Fungerer på alle 1996 og nyere biler (OBD2 & CAN)-innenlands og import

 

Samme pris som før, 100kr. Gratis om jeg ikke får logget på bilen (ikke får kontakt)

 

Kontakt: t-karlsen85 (a) live.no 

Holder til i Askim, kan evt kjøre ut +/- noen mil om bilen ikke er kjørbar mot tillegg. 

 

(Også fint om evt en admin kan forandre på første innlegget) 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Utfører diagnose, servicenullstilling og koding på BMW.

100,- for diagnose, 100 for servicenullstilling og 300 for en kodingssesjon. 

 

Dette kan gjøres på de fleste modeller så lenge de har OBD2. Ta kontakt pr. melding hvis du lurer på noe.

Holder til i Gjøvik, Oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt til smile.gif

 

Har diagnoseverktøy, Autolink AL 519, kan ta Nissan, noen Volvo. Har ikke forsøkt på andre, men VAG er problemer å lese.
Sunnmøre, Møre og Romsdal.

Maks 100,- for diagnose.

 

http://www.auteltech.com/autelcms/Code%20Readers&Code%20Scanners/360.jhtml

 

 

Utfører diagnose, servicenullstilling og koding på BMW.

100,- for diagnose, 100 for servicenullstilling og 300 for en kodingssesjon. 

 

Dette kan gjøres på de fleste modeller så lenge de har OBD2. Ta kontakt pr. melding hvis du lurer på noe.

Holder til i Gjøvik, Oppland.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår