Jump to content

Kjøpes: C4 Automat Girkasse

Rate this topic

kayheggz
 Share

Recommended Posts

Hei.

Ønsker og kjøpe preppa C4 automatkasse til min Ford 289.

Gjerne så nærme Romsdal som mulig, men alt er av interesse.

Om du har, ta kontakt med meg på Tlf eller E-post.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Kay Heggset

Tlf : 93057044

E-post: kay_hegg@hotmail.com

.:Fette kinder zind schwerer zu kidnappen:.

- '74 Ford Consul 4.7 GL Perana

- '82 Ford Granada 2.8 Ghia

- '82 Ford Granada 2.3 L

- '84 Ford Granada 2.8 GL

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By maxorama
      Hei! Min kjære fru har hatt en nydelig Ford Mustang convertible fra 1969 i noen år. Lydanlegget er meget dårlig, noe som er synd, ettersom musikk i bilen på sommeren er noe hun setter høyt. Bilen gir jo litt lyd ifra seg, så man må ha litt volum for å høre lyden godt nok. Hun fikk installert en fix som gjorde at hun kunne spille av fra mobilen i sommer, men om man kjører opp volumet litt så klipper/sprenger lyden på de originale høyttalerne som står i bilen. I tillegg ser det muligens ut til at denne nye innretningen (jeg var ikke involvert i installeringen) trekker strøm fra batteriet også når den er inaktiv. Dette kan dog være bare at batteriet begynner å bli dårlig, og bilen kjøres kort og sjelden. 
      Mine hovedspørsmål er da:
      Er det noen tips for å få skikkelig bra lyd i en sånn bil? Regner med høyttalere osv. må byttes til noe moderne. Hva trengs?
      Og vil dette gå utover verdien på bilen (som er i flott stand) ved et evt. videresalg? (Rart at verdien skal synke av å gjøre bilen hyggeligere å bruke. Men hva vet vel jeg!)

Håper dere kan hjelpe et nytt medlem! Jeg er musiker, men grønn på bil og bilstereo.
      Og hvis dere mener denne hører hjemme i et annet underforum, så må gjerne en moderator flytte posten. 

Takk!
    • By STAUG84
      Ønsker å kjøpe / få bakerste siderute til Mitsubishi L300 92mod, kort type.
       Ikke selve ruten i sidedøren, men den helt bakerste.
      Jeg er bosatt på Fosen.
    • By Palli
      Bilen er utenlandsk registrert, kjørt ca 200K på karosseri. Motor og gir ble byttet i 2013, der var motor kjørt 100K og gir var ny. Der var byttet samtidig akslinger og hjullager m.m. Bilen har vært kjørt ca 15K fra den tiden. 2 sett av alufelger, 17" og 19". Bilen er uten rust med alt av utstyr og skinninteriør, men trenger litt arbeid. 3,5L motoren er et kunstverk, kun ca 70kg og undervogn i disse bilene ble i sin tid designet av Lamborghini. Gir har fire trinn + overdrive.
      Bilen er i Oslo og har jeg tenket meg ca 15000kr.

Her er tråd med konsept jeg hadde tenket meg å bruke bilen til, men har oppdaget at jeg har ikke tid.
      http://www.fiero.nl/cgi-bin/fiero/showThread.cgi?forum=3&thread=000139&style=printable

• By Bolset
      Hei! Er på leit etter granada. Synes at MKII S2 er de flotteste, altså fra -81 til -85, men tidligere granadaer kan også vurderes. Helst en som er i god stand, og lav km er alltid ett pluss selvfølgelig. Kom med bilder og info om bilen om du har en tilsalgs. Send gjerne kontakt info til folk du tror har en til salgs!
    • By AlvOls
      Er på utkikk etter en Datsun i OK/god stand!

Motor bør gå og kjøre! 

Lakk er ikke så nøye med, så lenge det ikke er mye rust/bulker.

Interiør sin status spiller ingen rolle, men helst ikke en gjengrodd jungel av mugg...

Skal bygges om, senkes, og pusses ned for om lakkering.

Ikke interessert i 280zx, 2+2 (4seter). Heller ikke Automatgir.
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy