Gå til innhold

Dekk og felger til 99 mod A6 Avant

Ranger emnet


Autounion

Anbefalte innlegg

Hei er ny her og trenger god hjelp her :)

Skal til og handle meg nye dekk og felger til en 99 mod Audi A6 Avant 4B 2.4 30V.

Har bestemt meg for både dekk og felger, men vet ikke om det passer uten at det tar i noen vei uten og måtte valse. Bilen er ikke senket enda, men det blir vel en 30-40mm seinere.

 

Alternativ 1: 8.5x20 ET35 med 245/35R20

Alternativ 2: 9x20 ET40 med 245/30R20

 

På forhånd takk for hjelpen alle sammen :D

AUDI ALL THE WAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ 1: 8.5x20 ET35 med 245/35R20

Alternativ 2: 9x20 ET40 med 245/30R20

 

Alternativ 2 går kjempefint :D

Alternativ 1 går fint under normakjøring, men med 245/35R20 vil det subbe i svinger med stor fart og spesielt om du treffer et hull i veien. Da kan det faktisk låse seg og det er jo ikke helt bra.

Men kjører du 8.5x20 et35 med 245/30R20 er du 100% sikker på og slippe subbing. Om du ikke skal senke 100mm da :D

Mvh Stine Hansen

Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4

Girl Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette er fine felger og dekk. Så du ombestemte deg, ble ikke Vertini felger allikavel. Slettet det forrige innlegget mitt jeg også så ikke tråden skulle se totalt pyton ut.

Gratulerer med knall fine felger og dekk :)

Mvh Stine Hansen

Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4

Girl Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fine felger og dekk. Så du ombestemte deg, ble ikke Vertini felger allikavel. Slettet det forrige innlegget mitt jeg også så ikke tråden skulle se totalt pyton ut.

Gratulerer med knall fine felger og dekk :)

 

Ja ble heller Vossen felger og conti dekk i stedet for Vertini og Nokian. Var fryktelig lang bestillingstid på den felgpakken (ca 6-8 uker leveringstid) De jeg bestilte i dag kommer i løpet av 3-5 dager :)

AUDI ALL THE WAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble heller Vossen felger og conti dekk i stedet for Vertini og Nokian. Var fryktelig lang bestillingstid på den felgpakken (ca 6-8 uker leveringstid) De jeg bestilte i dag kommer i løpet av 3-5 dager :)

 

Da skjønner jeg deg godt ;)

Mvh Stine Hansen

Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4

Girl Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår