Gå til innhold

Startproblemer på RS2

Ranger emnet


Hvattum

Anbefalte innlegg

hei. noen som har peil på dette. rs2 starter og går fint til den blir god og varm. 90grader.jeg stopper bilen vanlig. vrir om nøkkelen for å starte bilen. ikke anntydning til liv i den.starter slår ikke inn . ingen lyd. alt av lys virker. kan det være startrelee eller noe? noen som veit. hadde vært fint. den må stå opptil flere dager før den starter helt vanlig igjen. merkelig.. veldig fint å parkere bilen for å fylle bensin også må den stå der flere dager. uff. typisk. hjelp med takk:)) dette skjer ofte. nesten etter hver gang den stoppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. er dette evt dyrt å bytte eller? er så kjedelig at den plutselig ikke ønsker å starte. får ringe møller i morgen og høre litt med hva dem har å si, men de sier. da må vi ta en diagnose. for bilen er tunet av ace competition og er vel lite med startsperre på den vil jeg tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er startsperren som slår inn, da vil motor starte og gå i ca 1-2 sekund før den stopper tvert. I tillegg vil da nøkkelsymbolet lyse i instrumentpanelet.

 

Samme hva 'noen' måtte mene så er det fornuftig å begynne all slik feilsøking med en diagnose, og om Møller sier det så er jeg HELT enig med de.

Om det blir dyrt er umulig å svare på siden ikke vet hva som er gelt ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ting hadde vært noe annerledes om den hadde fått være original. Problemer kommer ofte når de tunes av personer som ikke helt vet hva de driver med. En RS2 fortjener å være original, akkurat som alle andre S- RS- og Ur- biler.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går veit du. Er bare at starteren ikke ønsker å bevege på seg.hehe. Bra illustrasjonsbilde. Men en gang, måtte bilen stå nesten en uke uten at den ville starte. Av med batteri i periode. Både +og - eller en av delene uten at det hjalp. Hjalp bare med at den fikk stå i fred. Hehe. Humørsyk kanskje:) blir til at jeg sjekker med de tipsene du har kommet med. Veldig bra å få svar og bilder av deg. Du veit ikke om noen som har coilovers til denne.demperene forran er også ganske slitne på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg selger ikke noe som helst, det aller meste fra meg er gratis ;) Om du trykker på linken så ser du det er Parts & retards som selger de, han som driver det er også her på forumet, da under nicket Polardego :)

 

Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å anbefale H&R.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår