Gå til innhold

Senking og litt diverse

Ranger emnet


Aronsp

Anbefalte innlegg

Hei! Har en '98 Audi a4 avant 1.8l som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg skal beholde eller selge, bilen har kun rulla 165000, så det er mye igjen i den. Det jeg har lyst til å gjøre hvis jeg skal beholde den er å senke den litt, men jeg aner ikke hva som er "vanlig" senk på en avant, skal jo komme meg frem på vinteren og.

 

Andre spørsmålet er om det finnes en tilnærmet lik original bakfanger som er ganske billig? Har en skade i min som enten trenger mye arbeid eller bare å kjøpe ny, kommer an på prisen. Vil ikke at bakfangern skal være av styling-typen mens resten er vanlig, ser bare stygt ut.

 

Hadde også tenkt til å sette på noen 19" felger samtidig som jeg senker den, men trenger litt hjelp med fjærer osv. Så hvis noen hadde orka å fore meg med noen linker til enten fjærer med eller uten demper og en bakfanger som ikke er altfor dyr hadde det vært kjempe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Parts and Retards

 

Han selger justerbart senkesett. Billig pris, bra kvalitet. På sommeren så skrur du ned bilen og har senka og fin bil. Og da vinteren kommer så skrur du bilen opp :)

 

19" på bilen blir pent. Selv kjørte jeg med 235/35R19, med ET35 felger. Felgen kom kant i kant med skjermen. Litt utafor det lovlige, men de sa ingenting på teknisk kontroll eller PKK,

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Parts and Retards

 

Han selger justerbart senkesett. Billig pris, bra kvalitet. På sommeren så skrur du ned bilen og har senka og fin bil. Og da vinteren kommer så skrur du bilen opp :)

 

19" på bilen blir pent. Selv kjørte jeg med 235/35R19, med ET35 felger. Felgen kom kant i kant med skjermen. Litt utafor det lovlige, men de sa ingenting på teknisk kontroll eller PKK,

 

Var absolutt ikke ille pris på de nei, og kvaliteten er rimelig bra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er det ingenting å klage på. Har brukt de justerbare senkesettene han selger på begge A4 jeg har hatt, golfen og vurderer også å sette samme sett på A6 jeg har :)

 

Er også passe stivt å kjøre med. Ikke steinhardt, men holder bilen fint oppe.

 

Høres bra ut :) Takk for hjelpa! Med 19" og så brede dekk må det vel bare være absolutt såvidt at det går, men får prøve meg fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pass på at du ikke kjøper feil type hvis du har quattro:-p

 

 

http://nordicautoimport.no/kategorier/produkter-for-bil/audi/a4--s4.aspx

Endret av Gekk0

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har audi-eiere på tråden her så har jeg et spørsmål til; sentral-låsen på førerdøra mi henger ikke med på resten, når jeg bruker nøkkelen på den døra låses kun den døra opp, men hvis jeg bruker nøkkelen på passasjerdøra låses alle opp. Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har audi-eiere på tråden her så har jeg et spørsmål til; sentral-låsen på førerdøra mi henger ikke med på resten, når jeg bruker nøkkelen på den døra låses kun den døra opp, men hvis jeg bruker nøkkelen på passasjerdøra låses alle opp. Noen som vet hva dette kan være?

 

 

dette høres ut som elektronikken til sentrallåsen i førerdøra di, kan være at den trenger en liten puss slik at du har bedre kontakt eller at du må bytte den elektriske låsen i selve døra. der kan du evt. snakke med Heggen Bil & Karosseri hjelper deg med: for billige deler, de sender FORT;-)

 

har meget godt erfaring fra disse.

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres ut som elektronikken til sentrallåsen i førerdøra di, kan være at den trenger en liten puss slik at du har bedre kontakt eller at du må bytte den elektriske låsen i selve døra. der kan du evt. snakke med Heggen Bil & Karosseri hjelper deg med: for billige deler, de sender FORT;-)

 

har meget godt erfaring fra disse.

 

 

Ja, nå har jeg minimal peiling på sånt men jeg sendte hvertfall de på heggen en mail :)

 

Hvis jeg får førerdøra i orden så kan jeg vel koble opp en sånn: *HER*, for akkurat nå så har jeg kun nøkkel, ikke noe fjernkontroll. Noen som har noen erfaring med noe sånt forresten? Enten den jeg linka først eller denne *HER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår