Gå til innhold

mx5

Ranger emnet


SviGummi

Anbefalte innlegg

kom vel etter hva jeg kjenner til ikke før som 94 mod?

Men det tilsvarer vel sikkert sen 93 da..

Ikke spesiellt lett å oppdrive i Norge nei..

 

Bilene er generelt laget med veldig lite feil. Bilene ligger høyt opp på listene over "mest driftsikre / minst feil biler"..

Ihvertfall hvis du tenker på 1.8 liter, da 1.6 hadde litt veiv problemer i begynnelsen, men det er vel stort sett det mest /eneste alvorlige som har vært på disse bilene også.

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driftsikkerheten er som sølvgutten sier god.. støy er det nok av.. bilen er ett lettvektskonsept.. så støydemping er det ikke veldig mye av.. angrer nesten på at jeg kjøpte cd spiller.. nesten ikke behov for å ha det..

 

men den gode saken.. bilen er stiv som en pinne.. mer moro for penga skal man lete lenge etter.. angrer ingenting på at jeg kjøpte bilen. snart blir det turbo og plattan i båtten! :cool:

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg vet kom den første 1.8L i 94 ja.. men det virker som at i norge så er de fleste bilene etter det også med 1.6L fortsatt da... men dte viste du vel alt..

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ganske enige, 1,8l på 133hk kom i 94 og da begynte 1,6l med 90hk for før det hadde 1,6l 115hk.

 

De tidligere modellene, spesielt mx5, var stivere en de nyere modellen. Mx5 er stivere en miata, kraftigere stabstag.

 

Veivproblemet til tidlige mx5er kommer pågrunn av dårlig service ved bytte av reg.reim. Det skjer på 100km servicen, ellers er det ikke problem med noen av modellene :D

 

EDIT: Takk 91BRG! :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke motsatt? Mx-5 er stivere enn Miata? eller tar jeg fullstendig feil?

 

 

Originally posted by Precious

vi er ganske enige, 1,8l på 133hk kom i 94 og da begynte 1,6l med 90hk for før det hadde 1,6l 115hk.

 

De tidligere modellene, spesielt miata, var stivere en de nyere modellen. Miata er stivere en MX5, kraftigere stabstag.

 

Veivproblemet til tidlige mx5er kommer pågrunn av dårlig service ved bytte av reg.reim. Det skjer på 100km servicen, ellers er det ikke problem med noen av modellene :D

Hva nå???

 

*Audi TT Quattro

*Mazda MX-5 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår