Gå til innhold

Golf 3 stv ombygging til golf4

Ranger emnet


olav1111

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som har peil på hva som passer om hverandre fra 3 til 4?

 

Har en golf 3stv som skal byggest om til 4 front,men er det noen som har sjekka ut ossen passformen på bakluke\bakfanger og hvordan det er å sjære ut feste til baklamper og sveise di inn på en 3?? noen som har noe info eller sider der noen har prøv dette??

 

Passer noe fra understelle fra 3 til 4??

 

må ta front fra golf 3.5 cab, altså golf med 4 front og 3 rompe

Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en golf 3 gti med 4'er front. Det jeg gjorde var å kjøpe golf 3.5 sideskjermer, nytt panser (golf 3.5) og en stylingfrontfanger som var ment for golf 4. Dette ser utrolig kult ut, men fangeren fikk en liten glippe der den møter sideskjermen, men dette kan være pga at fangeren er en billig kinavare ; D post-64865-13804854941928_thumb.jpg

post-64865-13804854941836_thumb.jpg

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har rota masse rundt på forum og sett at det er kunn 3,5 modellen som går av karosseri deler.

 

Så kommer bare til å bruke selve hjulbuene fra 4 golfen da disse er mye breiere en 3.

 

Men jeg lurer på ossen jeg bygger om fra trommel til skiver bak. alle bruker jo gti spindel og nav,men jeg vil beholde 4x100. så vilken bil kan jeg hente spindel og nav fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min står dessverre på jobben min nå (verksted) da jeg har litt problemer med strømkutt som kommer av og til, men så snart bilen er tilbake skal jeg lage egen tråd og legge ut litt info :D Veldig artig å høre at du vil følge med, Robin! Selv er jeg stor fan av vagen din og jeg har lest gjennom tråden din utallige ganger xD

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår