Gå til innhold

Skoda Octavia 2005 - tips til litt mer sportslig utseende?

Ranger emnet


Oddi92

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpte meg nylig en Skoda Octavia Elegance 1.6 2005 mod og lurte på diverse ting jeg kan gjøre for å gjøre bilen litt mer sportslig utseendemessig.

Jeg har vertfall med det første tenkt på senking og noen nye felger / dekk. Så lurte jeg også på om det er mulig å bruke fangere foran/bak til rs modellen på den vanlige sedan utgaven?

 

Alle tips og triks i forhold til type senkesett o.l. tas i mot med stor takk!

 

- Odd A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk og felg så er du lagt på vei i mål med en sportslig Octy, og alt etter budsjett og ønske hva du vil bruke på det så har du alle muligheter. Jeg personlig kjøper neppe aldri senkefjører igjen, og går rett for justerbart. Da har du muligheten til å få det akkurat som du vil :) felger har finn.no masse av ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på busjett og hva bruken av bilen er :) du får coilovers fra 2000kr til 20000kr. Er det kun normal kjøring og bruk vil et mellomklasse sett holde i massevis, f.eks Supersport er det mange som bruker og det er gode sett. Skal du veldig lavt er det bare H&R og FK som senker myye, ellers er resten ganske like når det kommer til høyde :) skal du kjøre mye bane bør du kanskje legge litt mer i det, som f.eks H&R, KW eller Bilstein, så det må bli litt etter hva lommeboka tillater og hva en trenger :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Dette er jo snakk om til daglig bruk og jeg tenkte jo å legge litt penger i det ettersom jeg vil ha noe som holder og som det oser kvalitet av :). Regner med du har erfaring på senking på Octavia, er det mye arbeid? Må man fjerne deler av akslingene eller er det rimelig enkel tilgang?

 

Finnes det også noen som vet noe om RS fangere passer på Elegance modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår