Gå til innhold

Lystgass.

Ranger emnet


coupe-kid

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jeb

For det første, du MÅ ha turbo eller for og yte mest ut av nos'n ... Det funker jo selfølgelig uten turbo også, men etter hva jeg har hørt så burde man ha turbo for og få noe særlig effekt..

eller så har ikke det noe å si om det er N/A eller turbo:)

1/3 av lystgassen er akkurat oksygen som du trenger for å få inn mere bensin.

Så skal være tilnermet lik effekt på trubo og N/A

X 1991 Toyota mr2

X 1994 Toyota Celica gt4

X 1977 Ford escort 2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være så skråsikker da. Lystgass fungerer fint på både na biler og turbo biler ifølge sverre kahrs racing. Til min bil som har en 2,4 liters sekser så kan jeg få 75hk ekstra med et kit som koster 8000,- ferdig montert.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

For det første, du MÅ ha turbo eller for og yte mest ut av nos'n ... Det funker jo selfølgelig uten turbo også, men etter hva jeg har hørt så burde man ha turbo for og få noe særlig effekt..

du MÅ ikke ha turbo!!Funker like bra uten.kommer an på mengden lystgass..............
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wunderbaum

Må ikke være så skråsikker da. Lystgass fungerer fint på både na biler og turbo biler ifølge sverre kahrs racing. Til min bil som har en 2,4 liters sekser så kan jeg få 75hk ekstra med et kit som koster 8000,- ferdig montert.

 

 

hvilket kitt får du av dem til 8000 ferdig montert? hva koster det uten montering?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning.. Jeg bare sendte en mail til Sverre Kahrs Racing der jeg ga beskrivelse av bil og motor og spurte hvor mye hk jeg kunne få og hva det kostet. Da fikk jeg svar at de ville anbefale et kit som kan gi 75 hk økning til rundt 8000,-.. Gå inn på siden selv. Så får dere se hva som egner seg.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke det sunneste du kan gjøre for motoren din..

Sier seg selv at du presser motoren din mer med nos, enn uten..

Sier ikke at coupen din ikke tåler det, men hvis du ikke vil tjangse noe særlig på ekstra slitasje, så ville jeg anbefale deg og droppe nos.

Dessuten er det ikke så sabla morro når du skal betale/fylle osv..

husk at det er ikke noe evighets trim med ei flaske..

Husker ikke hvor mye gutta ga for påfyll, men vet godt at det blir fort borte :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår