Gå til innhold

Vet noen hvordan man monterer denne? AUX BMW e46 2000 mod

Ranger emnet


Glenni23

Anbefalte innlegg

Hei, skal montere AUX i min BMW E46 Touring 2000 mod, med orginal BMW Business cd spiller.

 

Har snakket med radiospesialisten og de sa jeg skulle bruke denne:

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5391&katid=1273&id=

 

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Har montert litt anlegg i den gamle bilen, men den brydde jeg meg ikke så mye om, vil vite akkurat hva jeg gjør med Bmw en, så jeg ikke ødelegger noe.

 

På forhånd takk =)

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde følge med en monteringsanvisning, ihvertfall til den prisen. Men pluggen passer vel kun i cd-skifter utgangen bak på spilleren, så er det vel pluss og jord. Den siste er jeg usikker på, men bilradio"spesialisten" burde kunne svare deg på det. Hadde du kjøpt den her i steden så hadde du fått en skikkelig monteringsanvisning med, OG du hadde fått den for halv pris ;) BMW 3-serie E46 (98-03), AUX-overgang - www.TransMedia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått denne

 

http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1163_1203/products_id/2151

 

i posten. Prøvde å montere den i kveld. Kontakten gikk fint inn, har AUX varianten, er bare en kontakt som skal i bak spilleren og en minjack. Men det funka ikke i det hele tatt...uansett hvor jeg går på spilleren får jeg ikke spilt fra AUX en, hva gjør jeg galt?

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare cd, FM og AM, har ikke den MODE knappen. Har prøvd å holde inne alt i alle slags kombinasjoner. Men etter jeg hadde lest litt mer om det så trur jeg kanskje jeg har feil ledning. Den jeg har nå går med en kontakt inn i CD Change kontakten og rett ut til AUX. Men jeg har ikke CDC så jeg må da ha en annen adapter, som trenger strøm i tillegg. Det er den kabelen jeg først vurderte å kjøpe som jeg skrev i første innlegg i denne tråden. Kan ikke det stemme da? jeg er ikke sikker, men etter det jeg forstod så må jeg ha en annen variant siden jeg ikke har cd changer.

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har koblet dette adapteret i cd-veksler utgangen bak på spilleren, så har du jo cd-skifter mulighet på spilleren din, og da vil jeg tro den overgangen du har nå er riktig. Du kan jo sende en mail til transmedia og høre hva han mener, legg ved bilder av hvilken spiller du har, så vet han hva du trenger, og hvis den du har viser seg å være feil, så kan du sikkert sende den i retur og få riktig tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår