Gå til innhold

Ranger emnet


Mondeo95

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter å¨lurer på hvordan det er å bytte fra original 1din spiller til uorginal 2din spiller i D40.

Må man ha noen spesiell ramme, tilpassningsramme, for å få 2 din til å passe ?

 

Har her link til spiller jeg tenker på å sette i. Håper noen vet / har jort dette før :)

takker for svar !

 

Clarion NX-702E DAB - Bilradiospesialisten - 2-DIN A/V Hovedenhet m/Navi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken ramme er det du tenker på da ? :)

 

Har du slik ramme som du linker til over her, i bilen din nå?? Eller har du den orginale spilleren (er vel 1.5-din den) Har sjekket litt nå, og jeg kan ikke finne noe ramme for 2-din spiller til din bil, så det er mulig en vanlig 2-din blir litt for stor. Hvis du har mulighet, så dra innom en bilstereobutikk og spør om du kan få måle en spiller, for så å måle i bilen om det er mulig å få den inn. Det er mulig det går ann å skjere ut "innmaten" i en slik ramme og få plass til en 2-din, men det er jeg IKKE sikker på. NISSAN NAVARA 2005-2007 CAR STEREO CD FASCIA PANEL SURROUND ADAPTOR CT24NS10 | eBay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slik ramme som du linker til over her, i bilen din nå?? Eller har du den orginale spilleren (er vel 1.5-din den) Har sjekket litt nå, og jeg kan ikke finne noe ramme for 2-din spiller til din bil, så det er mulig en vanlig 2-din blir litt for stor. Hvis du har mulighet, så dra innom en bilstereobutikk og spør om du kan få måle en spiller, for så å måle i bilen om det er mulig å få den inn. Det er mulig det går ann å skjere ut "innmaten" i en slik ramme og få plass til en 2-din, men det er jeg IKKE sikker på. NISSAN NAVARA 2005-2007 CAR STEREO CD FASCIA PANEL SURROUND ADAPTOR CT24NS10 | eBay

 

det er mulig å få inn 2din. kan legg ut et bilde jwg har funnet. er av den spilleren jeg har tenkt også. bare lurer på om detsom følger med spilleren å det og har fra før er nok til å få den på plass.. ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]37401[/ATTACH]

 

Der har du samme ramme som det er orginalt, men du sa jo lenger opp her at du ikke hadde dobbel din i din bil, slik som dette: Nissan Navara (05-10) D40, monteringsbrakett - www.TransMedia.no Så med andre ord så er den orginale spilleren i din bil byttet ut fra før?? Ramma som nå sitter i bilen din kan da ikke brukes sammen med en 2-din spiller, da må du få tak i den orginale ramma til bilen din først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du samme ramme som det er orginalt, men du sa jo lenger opp her at du ikke hadde dobbel din i din bil, slik som dette: Nissan Navara (05-10) D40, monteringsbrakett - www.TransMedia.no Så med andre ord så er den orginale spilleren i din bil byttet ut fra før?? Ramma som nå sitter i bilen din kan da ikke brukes sammen med en 2-din spiller, da må du få tak i den orginale ramma til bilen din først ;)

 

Ja jeg sa det, den originale spilleren er 1din. og vil da tro den hylla under spilleren (slik som det er nå) er fra originalt.. så d du sier er at jeg må få tak i noe som aldri har vært montert i min bil ? altså en ramme som 2din spilleren skal monteres fast i ? som ikke er noe som følger med spilleren jeg har tenkt å kjøpe. hm..skal ikke være lett ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår