Gå til innhold

Tips til rimelig 12" sub

Ranger emnet


Atlen 245

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har sett på div sub-er og klarar ikkje å bestemme meg.

Suben skal stå i ein honda Civic 2007 modell. Får plass til kasse på ca 40L maks.

Forsterkaren er ein 2x100W som skal gje 400W brukobla i 4ohm. Elementet må difor SVC 4 ohm eller DVC 2+2 ohm.

 

Her er dei eg har sett på:

 

Hertz DS 300.3 Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo

 

JL 12W1v2-4: JL Audio - 12W1v2-4 (1x4 ohm)

 

Gladen RS12: Gladen Audio RS12 Subwoofer - Judys Bilstereo

 

Polk Audio DB1240SVC: Polk Audio DB1240SVC - Tromsø Bilstereo - God lyd til rett pris!

 

Andre alternativ som vil passe bedre i samme prisklasse eller lavare?

 

Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hertz: 93db

Gladen: 91,3db

Polk: 88db

JL: 87db

 

JL skriv dette på sine sider:

Efficiency (1 W / 1 m) is not an accurate indicator of a subwoofer’s output capability and should not be used as a comparison to other subwoofers to determine which one is “louder”.

 

Men eg får prøve Gladen, satsar på det blir bra. Judys har foreslått kasse på 35L til denne og det passar fint inn i mitt oppsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for svar.

 

Eg lente mest mot Hertz før eg posta pga høg følsomhet og elutstyr reklamerar med fornøydhetsgaranti på denne.

 

Har ein gammal JBL GTI 1200 som eg opprinnelig hadde tenk å montere, men etter lest litt rundt på nettet har eg funne ut at denne ikkje passar so godt i lukka kasse til tross for at JBL har 38L lukka kasse som alternativ i manualen.

http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/1200GTI.pdf

 

Vil Gladen spele bedre i mitt oppsett eller skal eg prøve JBL-en før eg kjøper inn ny sub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår