Gå til innhold

Min 2000 A4 1.8 TQ Avant

Ranger emnet


hallvardr

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er noen lignende som disse: http://www.ebay.com/itm/2x-80W-Cree-White-H7-High-Power-LED-Car-Fog-Running-Light-Bulbs-DC-8-30V-/131121596643?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e8774c8e3&vxp=mtr

 

Det er bare søke på high power led, evt watt og modell, så finner en ganske mye.

Okei:) Jeg skulle hatt h3 jeg. Har du sånn at pæra peker ut mot veien eller opp mot motoren? Kanskje derfor jeg får så dårlig lys. Takk for svar:)

Opel Vectra 2001 Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har er som på bildet. Hovedlys mot veien, og kanskje 12 dioder som sprer lyset i reflektoren.

 

Ja da er det det som er problemet med bilen min. For den pæra du kjøpte hadde jo sånn "projektor" som de kaller det. Som lyser utover mot veien. Min vil jo da bare lyse opp i toppen av tåkelykta:S

 

Men takk for hjelpen:)

Opel Vectra 2001 Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det det som er problemet med bilen min. For den pæra du kjøpte hadde jo sånn "projektor" som de kaller det. Som lyser utover mot veien. Min vil jo da bare lyse opp i toppen av tåkelykta:S

 

Men takk for hjelpen:)

 

Hvordan får du til det? Om pæra står montert riktig i lykta skal den jo lyse rett frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du til det? Om pæra står montert riktig i lykta skal den jo lyse rett frem?

 

Hehe.. Kanskje forklart litt dårlig.

Pæra blir montert slik at den peker oppover. Altså den blir montert i bunnen av lykte. Så hvis jeg bruker en sånn projektorpære som lyser sterk rett frem så lyser den bare opp i toppen av lykta. Der er det ikke noe speil så det gir ikke noe effekt. JEg må ha pærer som lyser bra ut mot sidene slik av det treffer speilet for så å lyse ut av lykta:)

 

Skjønner du? hehe...

Opel Vectra 2001 Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Kanskje forklart litt dårlig.

Pæra blir montert slik at den peker oppover. Altså den blir montert i bunnen av lykte. Så hvis jeg bruker en sånn projektorpære som lyser sterk rett frem så lyser den bare opp i toppen av lykta. Der er det ikke noe speil så det gir ikke noe effekt. JEg må ha pærer som lyser bra ut mot sidene slik av det treffer speilet for så å lyse ut av lykta:)

 

Skjønner du? hehe...

 

Hmm, da så. merkelig løsning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår