Gå til innhold

Kjøpe ny bil! 1995 Camry 2.2 aut sedan

Ranger emnet


Slogstorm

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg skal på lørdag og hente meg ny bil, har lett lenge etter en bil jeg kan stole på og som samtidig er pålitelig og slitesterk. Jeg er student og trenger derfor akkurat dette. Bilen har rullet 269000km og har i følge eier fullt servicehefte og har nettopp vært innom toyota verksted å fått ny regreim/vannpumpe og byttet en del slitedeler. Selve bilen har fått skryt av folka på verkstedet og mener den har maaange år igjen på veien. Er det noen som har erfaringer eller kunnskap om disse bilene og motorene? Jeg har også lett litt etter småstyling til denne da jeg vil ha en clean bil, men det viser seg å være vanskelig å skaffe annet enn senk, felger og solfilm.. Tips taes imot med stor takk :-) Hva synes dere om bilen?

post-68685-13804854857556_thumb.jpg

post-68685-1380485485762_thumb.jpg

*1996 Renault megane 2.0 16v F7R* Står...

*2001 Seat leon 1.8 20vt 4x4* SOLGT

*1996 Chrysler Neon 2.0 16v* STJÅLET :p

*2004 Audi A4 1.8TQ S-line* SOLGT

*1997 Ford Mondeo 2.0i ghia stv* Nåværende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hei! Har ikke vært inne her på en god stund. Men camryen funker som bare pokkern! Kjørt 8000km og har ikke brukt en dråpe olje eller vann.. Stabil og god motor. Hadde den på langkjøring fra vardø-harstad (130mil) og lå på ca 0,68l på mila.. med tanke på at det er en automat med 3 trinns + overdrive er jeg fornøyd:)

*1996 Renault megane 2.0 16v F7R* Står...

*2001 Seat leon 1.8 20vt 4x4* SOLGT

*1996 Chrysler Neon 2.0 16v* STJÅLET :p

*2004 Audi A4 1.8TQ S-line* SOLGT

*1997 Ford Mondeo 2.0i ghia stv* Nåværende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår