Gå til innhold

Basskasse i caddy 2004 mod

Ranger emnet


L3rr1

Anbefalte innlegg

Har hørt at det ikke er lov å kutte i skillevegg, at dette betraktes likt som å flytte den? Kan jo være lurt å være obs på dette, kjipt å få avgiftskrav, fordi man har sagd hull i veggen.Passe firkanta regelverk her ihvertfall...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstereosenteret.no har adaptere. Jeg for min del må bygge meg kasser "under og bak" setene da jeg kjører bil som er eid av firma. Satser på byggestart når snøen er borte :) Blir 2 av disse: Gladen RS 08 - 8'' subwoofer - Judys Bilstereo i hver sin ca 20L kasse, med ca 200w hver, og dette i dørene Gladen RS 165 - komponentsett - Judys Bilstereo med ca 150w pr dør :)

 

 

 

Kult! du får slenge ut noen bilder når du er ferdig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Hei.

 

Fant tråden her og lurer på hvordan dere har trekt + kabelen fra batteriet inn til forsterker? Har firmabil som jeg har lyst til å montere bass i.

 

Mvh Sindre

 

 

Hvis du tenker på gjennomføringen i torpedovegg, så stakk jeg strømkabelen ut igjennom en gjennomføring ikke så langt unna clutsj/brems pedalene.

Så må du fiske taki den via motorrommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei, ser at tråden er gammal..men prøver uansett

 

Er det noen som har bilder fra vasskasse under sete på caddy? Har lest at de skal gå med en 10" bass under hvert sete?

 

Så lurer jeg på å oppgradere med komp.sett i dørene, og har sjønt at man må ha adaptere for 6.5" elementet? Men hva med diskanten? Hullsag i døra eller i speilhuset? Eller går det å modde det "hullet" som er oppå dashen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser at tråden er gammal..men prøver uansett

Er det noen som har bilder fra vasskasse under sete på caddy? Har lest at de skal gå med en 10" bass under hvert sete?

Så lurer jeg på å oppgradere med komp.sett i dørene, og har sjønt at man må ha adaptere for 6.5" elementet? Men hva med diskanten? Hullsag i døra eller i speilhuset? Eller går det å modde det "hullet" som er oppå dashen?

*Basskasse skal der selvsagt stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målene på kassa er 33cmx37cmx20cm

Med høydemålet på 20cm så måtte jeg sette inn elementet etter jeg hadde plassert kassa. Så elementet sitter i kun 7 av 8 skruer. Da jeg ikke fikk inn den bakerste skruen.

Fylte også hele kassa med høytalervatt for å simulere større volum på kassa.

Har ikke oppdatert noe mer enn å bytte til Pioneer spiller. Jeg syns frontsettet spiller bra nok med pioneer spilleren.

 

Setet kan flyttes helt tilbake med den kassa der.

 

Mvh Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår