fomox 10 Report post Posted February 7, 2013 Hei, Har lyst på en aktiv sub nå men er usikker på hvilken jeg skal velge. Har i utgangspunktet satt max pris til 2500, men om den blir noen hundrelapper dyrere er det ikke så nøye. Jeg har sett for meg disse tre men er usikker på hvilken som er best, å her kommer dere inn :D Infinity Basslink - Bilradiospesialisten - Aktiv subwoofer Pioneer TS-WX210A - Bilradiospesialisten - Aktiv subwoofer JBL BASSPRO™ II - Bilradiospesialisten - Aktiv subwoofer Hvilken annbefaler dere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cossiemk1 10 Report post Posted February 7, 2013 Ingen av dem... Denne er veldig bra til prisen: FOCAL BombA 20A1 - Judys Bilstereo Quote Share this post Link to post Share on other sites
jmjmjm2 10 Report post Posted February 7, 2013 Enig med cossiemk1, Focal lager noe av de beste høytalerne på markedet til billigst pris. Franskmennene har lagt mye tid, krefter og teknologi i de dyreste enhetene sine. Og lager de billige på samme nivå :D Det er få konkurrenter som kan slå Focal's høytalere i pris=lyd. Quote Share this post Link to post Share on other sites