Gå til innhold

Ground Zero og focal ?

Ranger emnet


OttoFraHøland

Anbefalte innlegg

hallo.

 

skal bygge anlegg i caddy � vil ha rein og pen lyd, i caddy'n det er plass til 8 '' i d�rene s� har sett litt p� ground zero sine elementer. ( Ground Zero GZCF 8-4NEO-SPL 300/600W - Bass Brothers AS ) noen som har sett til disse eller pr�vd dem ?

 

skal ogs� ha en front sett, har lyst p� focal. noen som har tips til bra focal sett ?

 

skal i 2 eller 4 subwoofere i veggen, kom gjerne med tips, men tenkte med kicker eller focal der ogs�.

 

kom med alle forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kicker så oppnår du ikke ren og pen lyd, så de ville jeg droppet å tenke noe mere på. De GZ subene er fine og spiller bra, kanskje ikke helt i hi-fi klassen, men ganske rent og pent. Du skriver etter det jeg skjønner at du skal ha disse subene i dørene?? I så fall så har du litt jobb foran deg. Hele døren må dempes godt, og du må ha en solid innfesting til subene, som feks mdf. Du skriver videre at du skal ha sub i veggen, så da mener du kanskje i veggen bak setene?? Og at du har plass til høyttalere opp til 8" i dørene? Du trenger ikke noe mer enn 6.5" i dørene, og du bør helt klart ha kasse til subene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å nevne det så står det at GZ fulltonene går opp til 15khz, så hvis du skal ha dem ville jeg hatt noen diskanter i tillegg.

Selvom jeg ville heller hatt et godt frontsett selv (les komponent sett) og sub istedet for fulltoner og sub :)

 

Ville også heller gått for større enn 8" sub hvis plassen tillater det :)

Personlig ville jeg gått for DD, Gladen som SQ sub :)

Endret av Jonas Natten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår