Gå til innhold

Fuktproblemer på sjaførside foran ved gulvteppe - Audi a6 c4

Ranger emnet


vegard19

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig jeg er dum men jeg klarer ikke å se det andre dreneringshullet noe sted? har funnet det på passasjersiden men ikke sjaførside.

Noen som kan gi meg en forklaring på hvor det ca ligger? eller et bilde eventuelt?

 

Takker for all hjelp :)

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Quattro73.

 

Ja det dreneringshullet har jeg funnet.. Men det var heller ikke tett. Så da spørs det hva annet som kan være feilen som gjør at det blir vått på gulvet?

 

 

 

Venstre side ved sikrings/releboks.

DrenC4-1_zps062399bb.jpg

 

Høyre side ved batteri.

DrenC4-2_zps9384f796.jpg

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! :)

Ja skal sjekke ut dette.. Mener å huske at det var i fjord sommer at bilen sto ute i et kraftig regnvær. Da var det tørt på gulvet før jeg parkerte den, men dagen etter var det kliss vått! Men skal sjekke dette med takluken og det andre som du sier Quattro73..

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Også vått under gummimatten på førersiden hos meg også, oppdaget det tilfeldig. Hadde regnet samme dag.

 

Har sjekket dreneringen, alt ser bra ut der i åpningen. Kanskje teste med hageslange å fylle vann for å se om det virkelig renner igjennom dreneringshullet, er dette et rør? Eller er det kun åpningen man ser fysisk. Kan denne stakes opp på en måte evt?

Endret av gutt78

2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre ikke så mye forslag å komme med. men jeg kan bare anbefale det å kjøpe en våt støvsuger og støvsug vannet. jeg hadde ikke drenneringen som er ved pollenfilteret, dvs mye vann i bilen. brettet opp teppe i bilen og det ble støvsugd opp ca 20 liter vann.! lønner seg uansett å gjøre det etter min mening pga skumgummien under gulv teppe trekkes til seg estremt mye vann og uten å gjøre det med engang vil dette ligge der lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår