Gå til innhold

Godt dashcam/bilkamera , helst under 2-3000 kr

Ranger emnet


flaago

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

har blackvue dr500hd i bilen , funker bra og kjekt med wifi, får kontakt med kameraet i bilen på pc'en i stua..

er ett vidvinkelkamera får med seg mye, men bildet blir litt "buet" ut mot kanten

 

men ett kjekt kamera som styrer seg selv, trenger ikke tenke på det :)

når du kommer hjem så kan du koble deg opp på wifi og lagre det du ønsker eller du kan gjøre det med mobilen der og da, finnes app til android og iphone :)

    VW Passat 2.0TDI  2006

 X Audi S6 2,2 20VT  1997

 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001

 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996

 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992

 X mitsubishi Pajero 3000 1991

 X Volvo V70XC 2,5T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jeg var ute etter bilkamera selv og kjøpte et på Clas Ohlson i dag. Kameraet er en kinesisk kloning av GoPro, som jo ikke er et klassisk bilkamera, men det skal jo gjøre omtrent samme oppgave. For 1500,- (1498,-) får du en liten bakskjerm, deksel som er vantett til 30 meter, diverse fester, kabler, HDMI, mini USB som den kan lades via (f.eks. i bil), 1080p, osv, osv, . Den har ikke GPS, men den gjør videojobben og tar en 32GB MicroSD så det bør bli noen timer. Da er det egentlig bare pluss at det er et kamera man kan f.eks. dykke og sykle med også. Jeg må nevne at jeg ikke har testet kameraet selv ennå, bare pakket det opp, ladet og skrudd på. Det virker solid bygd. Like solid som GoPro. Her er en video test med dette kameraet i bil:

Kameraet:

SD20 Actionkamera, 1080p | Clas Ohlson

For en 200 lapp får du bilfeste:

Feste for actionkamera 38-4968 | Clas Ohlson

 

Jeg tror dette er mye kamera for penga! Hvis noen er interessert kan jeg komme tilbake med tilbakemelding om noen dager.

 

DoRullings

 

PS: Jeg så først nå at tråden er gammel, men den kom høyt opp når jeg søkte. Trådstarter har nok skaffet seg kamera, men kanskje jeg kan hjelpe noen andre. :-)

Endret av DoRullings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår