Gå til innhold

Ettermontering av cruisekontroll

Ranger emnet


eirikfo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer nå å ettermontering cruisekontroll, men før jeg kjøper hendel som passer lurer jeg litt på om den passer rett inn i min bil.

 

noen som har montert? hvilke kit kjøpte du? Hvordan er det å kode dette i vagcom? gjør vw verksted det kansje, for er litt red for å gjøre det selv.

 

noe info om bilen:

 

Modell: GOLF (V) Diesel

Typ: 2.0 TDI

year: 2007

 

type info-

code on the body: 1K

engine code: BKD

engine power: 140 hp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Satte inn cruise på familiebilen, en Golf Mk5 2008 2.0TDI stasjonsvogn på VW verksted i Bosnia i 2010, ettersom det ble veldig mye billigere enn hos VW her. Er ikke helt sikker på prosessen, men pga det digitale arbeidet, og at bilen var relativt ny i 2010, så valgte å ikke gjøre det selv. Mulig du klarer å grave fram noe fremgangsmåter på vwvortex.com, fant hvertfall full guide til Golf Mk3 der, og vil jo regne med at det er lettere å finne til en nyere modell.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

spørr de folka her i linken  her :

http://www.kufatec.de/shop/en/volkswagen/golf/golf-5-golf-5-plus-1k

du må gi dem chassi nummeret på bilen din når dem spørr.

 for det er 2 typer cruis control der, der får du med selve håndtaket, og en ledning som du må legge ifra en plugg til en annen en, men er du så heldig som meg, så hadde jeg den kabelen.  å jeg kjøpte meg VAG com å bare programmert dette selv alt for 1200kr ca.

 kan legge til med link hvordan du  bytter den spaken  ved rattet ditt :

 

her er det en side hvordan man gjør det :

 

http://www.sciroccocentral.co.uk/roccopedia/index.php?title=Fit_Cruise_Control

 

 

her er en film om hvordan du gjør det, håper dette hjelper deg =):

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår