Gå til innhold

Kjøpt: VW Golf Mk3 VR6

Ranger emnet


Outcasted

Anbefalte innlegg

Ønsker meg en Golf III VR6, kan godt være delebil eller uferdig prosjekt så lenge motor starter. Spiller ingen rolle hvor langt den er gått, bare motor starter. Alt kan fikses med tid og godvilje, og planen er å heloverhale den. Nå er det litt sånn at alle har budsjetter de setter opp, mitt krysser på 15.000,00NOK, og en forsvant framfor nesa mi på finn.no for noen dager siden for 10.000. Så om noen kjenner noen som kjenner noen, bare si ifra.

 

Har bil med hengerfeste, bilhenger dersom bilen ikke står på hjul eller ikke er kjørbar av andre grunner. Ta kontakt! :)

 

Edit:

Kjørte en tur til Haugesung (nesten) for å se på en, i slike tilfeller er det ikke aktuelt å hente med henger, ettersom det er for langt, for glatt og for slitsomt. Er den nærmere, innenfor 2-3 timers kjøring, kan jeg hente med henger.

 

Ønsker meg en Mk3 VR6 mer enn mye annet akkurat nå, så vær så snill og si ifra om dere vet om noe.

 

Å kjøpe delebil er absolutt kurant, planen er jo å heloverhale den, fikse gir og clutch, kanskje sette inn 6trinnskassa til golf 5, for dette er blitt gjort før, hellakkere, totalrenovere og sette inn mk5 eller mk6 interiør på den, blir et langtidsprosjekt med andre ord. Så har null problemer med å kjøpe delebil, er vel kanskje mer interessangt det enn å betale for en med skilter i kjørbar stand og gyve løs på den.

 

 

 

Dere som er interessert i en hel, veldig strøken og ikke minst nettopp EU-godkjent VR6, kan jeg anbefale at dere titter på Kim Arild sin, jeg har vært i Moss, sett og prøvekjørt den og om jeg hadde hatt så hadde jeg kjøpt den. Men akk. Bilen var deilig, ingen ulyder eller hikk under kjøring, og er veldig rustfri.

 

Tar bort igjen reklamen for stakkars Kim, som var veldig hyggelig og tolmodig med meg i dag, når det har gått et par dager :)

Endret av Outcasted
Edit 1: Legger til info. Edit 2: Legger til litt til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har en vr6 stående uenfor mitt verksted som egentlig kan betegnes som delebil da den trenger litt deler.bilen var/er reg da den ble parkert,ble parkert pga løs halgiver i fordeler.siden denne har stått en god stund så tør jeg ikke svare på hvilken tilstand motoren er i.var ganske nylig overhalet da den ble satt inn sammen med ny girkasse med lav km stand og ny clutch for snart 2 år siden.har stått omtrent siden. Det har vært noen uærlige individer å lånt deler av denne så den er ikke kjørbar stand lenger. Mere info kan fåes via pm om ønskelig.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår