Gå til innhold

Remys Octavia RS ((Nå til salgs))

Ranger emnet


corsaforever

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Da var vi tilbake etter en fantastisk jubileumstur med vacn! mye bra å se og mye bra folk!

Så klarte jeg seff ikke å holde meg vekke fra Nurburgring banen :) fy f£@n for et KIKK!! tok meg et pr timer før adrenalinet hadde roet seg :D

 

2-2_zps70af3860.jpg

 

IMG_4817d_zps40791459.jpg

 

IMG_4964_zps8b9c73c0.jpg

Flotte bilder og fin bil som skiller seg ut. Hvor handlet du denne hen?

Simply Clever 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nice! Har du noen erfaring med plastidip fra før? Hvor har du kjøpt bleia?

Takker :)

 

Nei har null erfaring med plastidip, men var utrolig lett å arbeide med!

Bleia ble kjøpt fra ebay, her har du link ;) ( http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171071980436 )

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ikke mye som skjer her for tiden, men på tide med litt updates :)

Bilen var på EU godkjenning for noen uker siden, og resultatet ble 0 feil, noe som jeg nøt :D

 

Ellers hadde jeg en Vinter til sommer shining på bilen i helgen!

1_zps2a13843f.jpg

Etter 9 timers arbeid med Scholl Concepts S40 og Svissvax Shield på lakk å en runde med Autobahn voks på felg  ble resultatet vellykket :)

2_zps6ed9a064.jpg

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 7 months later...

Prøvde å plastidippe grillen på min 2010 FL å etter 2 år tenkte jeg at den skulle byttes ut siden den så litt slitt ut.. Hærregud for noe dritt.. Var nesten komplett umulig å få av den dritten.. prøvde varme forsiktig å løsne, men nei satt som spikka å fikk bare av småe biter.. Tok en evighet å få av alt så blir ikke dippa noe mere her nei.. Makan til problemer med å fjerne denne har jeg ikke opplevd..

2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe klarlakk eller noe over dippen.. og hadde lagt på 7-8 strøk så den skulle bli tykk slik at den dermed skulle gå lettere å fjerne, men nei.. Huske ikke helt hvilket merke det var men boksen var hvit og husker at .uk sto på slutten av det som var på boksen.. Kjøpt på nett hos kjent leverandør.

Mulig den går å dra av etter 1 år slik du skriver, min var på i 2 år og sleit virkelig for å få av det.. Men vi alle har våre forskjellige erfaringer og ting vi liker og ikke liker.. Jeg blir ikke bruke det mere... Folie funker veldig fint :)

2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår